stijn123

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

We hebben een verrassing voor je - bijkt oplichting door externe partij?

Goedemorgen.

Ik ontving een kaart in de brievenbus met een verrassing. Omdat Ziggo blij met me is als klant zou ik een gratis TV-pakket krijgen. Zie de foto’s. 

Nou op de kaart stond geen code vermeld en die vond ik ook niet in mijn (spam) email of bij inloggen op mijn ziggo.

Dus ik belde vanochtend met de klantenservice. En nu wordt het raar: eerst werd mij verteld dat ik alleen gebruik kon maken van de actie als ik een code zou hebben en anders niet. Toen ik vertelde dat er op deze kaart geen code stond werd ik weer met iemand anders doorverbonden. En daarna weer met iemand anders. Toen kreeg ik te horen dat de kaart niet van Ziggo afkomstig was maar van een externe partij en dat ze me niet verder konden helpen.

Nou vind ik het schandalig dat als ze weten dat er een soort van “phishing post” wordt verstuurd dat ze daar niet gewoon meteen een antwoord op geven. En ook als een “externe partij” dit soort nep post verstuurd zou ik het netjes vinden als ze dat op zijn minst ergens vermelden. En als ik dan andere berichten op dit forum lees dan worden er schijnbaar meer van dit soort folders verstuurd waarvan dan achteraf wordt gezegd dat het een fout is van de afdeling marketing.

Het zou fijn zijn als Ziggo ofwel erkent dat ze een foutieve mailing hebben gedaan of dat er blijkbaar externe partijen post sturen met nep aanbiedingen. In dat tweede geval begrijp ik nog niet wat een externe partij daar aan zou hebben?

In ieder geval helpt het dus niet om de klantenservice te bellen, die doen namelijk gewoon alsof je gek bent. Bedankt Ziggo….

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @stijn123 , goedemorgen. 

Ik schaar me helemaal achter de tekst van @KBX458 . Op deze manier wordt je bij gemaakt met een dode mus en dat kan nooit de bedoeling zijn. Er is het een en ander fout gegaan met acties die rondgingen de laatste tijd. Sorry voor deze onduidelijkheid! Wat mijn collega(s) echter wel had moeten zien is dat jij wel in aanmerking komt voor de verrassing die je beloofd is. Welk van de tv pakketten had je graag willen ontvangen? Dan maak ik het hier alsnog voor je in orde 🙂 

Bekijk in context

8 Reacties 8
stijn123
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Goeie morgen @stijn123 ,

het lijkt alsof je bent blij gemaakt met een dooie mus. Maar misschien dat een moderator deze toch tot leven kan wekken. Als je zorgt dat je naw gegevens in je communityprofiel staan, (alleen zichtbaar voor moderators) dan leg ik je probleem voor aan hen.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @stijn123 , goedemorgen. 

Ik schaar me helemaal achter de tekst van @KBX458 . Op deze manier wordt je bij gemaakt met een dode mus en dat kan nooit de bedoeling zijn. Er is het een en ander fout gegaan met acties die rondgingen de laatste tijd. Sorry voor deze onduidelijkheid! Wat mijn collega(s) echter wel had moeten zien is dat jij wel in aanmerking komt voor de verrassing die je beloofd is. Welk van de tv pakketten had je graag willen ontvangen? Dan maak ik het hier alsnog voor je in orde 🙂 

stijn123
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nou Lycke dat zou mooi zijn: Ziggo Movies & Series L. 

12 maanden en ik zit nergens aan vast?

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Je zit nergens aan vast. Anders zou het alsnog een onaangename verrassing zijn, toch?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Nergens aan vast :-). Ik vraag het per direct voor je aan! 

Verwijderd account
Niet van toepassing

@Lycke Ziggo  Schreef, er is het een en ander fout gegaan met acties die rondgingen de laatste tijd.

 

Nou ik kan je melden dat het niet alleen met acties fout gaat de laatste tijd, enkele voorbeelden:

Ik kreeg een ander modem en stuurde de oude terug, keurig mail ontvangen dat deze in goede orde was ontvangen, later een andere mediabox gekregen en oude teruggestuurd. geen mail ontvangen en weet dus niet of het administratief is verwerkt en of ik  later geen rekening ontvang, blijkbaar stuurt de afdeling ‘modems’ wel een e-mail maar de afdeling ‘mediaboxen’ niet.

 

Laatste tijd keurig een mail gekregen na een update van de Next, alleen van de laatste 4.19 niet.

 

Mijn e-mail adres is niet gewijzigd en heb voor alle zekerheid nog even in de spam map gekeken, volgens mij wordt het tijd om de administratieve processen eens onder de loep te nemen

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
mguzz wrote:

@Lycke Ziggo  Schreef, er is het een en ander fout gegaan met acties die rondgingen de laatste tijd.

 

Nou ik kan je melden dat het niet alleen met acties fout gaat de laatste tijd, enkele voorbeelden:

Ik kreeg een ander modem en stuurde de oude terug, keurig mail ontvangen dat deze in goede orde was ontvangen, later een andere mediabox gekregen en oude teruggestuurd. geen mail ontvangen en weet dus niet of het administratief is verwerkt en of ik  later geen rekening ontvang, blijkbaar stuurt de afdeling ‘modems’ wel een e-mail maar de afdeling ‘mediaboxen’ niet.

 

Laatste tijd keurig een mail gekregen na een update van de Next, alleen van de laatste 4.19 niet.

 

Mijn e-mail adres is niet gewijzigd en heb voor alle zekerheid nog even in de spam map gekeken, volgens mij wordt het tijd om de administratieve processen eens onder de loep te nemen

 

Hey @mguzz . Dit heeft natuurlijk niets te maken met de actie die de topicstarter hier per post heeft ontvangen. Mocht je willen dat we het een en ander hierover even nakijken, kan je dan een eigen topic aanmaken? 🙂 

Uitgelicht topic