GrangerTheDog

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wat voor een kabel is dit?

Hallo!

Ziggo meld dat er geen groene kabel (coax) bij naar binnen loop (boven woning)

Toch komt er uit de onderbuurmans kozijn een kabel die stukje naar boven bij mij de muur weer ingaat.

Is dit coax? En zo ja kan ik dan Ziggo afnemen (onderbuurman heeft trouwens ziggo)

(Ik weet niet waar deze topic hoort, mods verplaatst hem maar naar een juiste als dit niet de goede plaats is)

2 Reacties 2
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, mogelijkheden, rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.


Dit lijkt me een ouderwets coax koppelstuk, waarmee 2 coax kabels met elkaar verbonden kunnen worden. Waarschijnlijk gaat deze kabel naar uw beneden buren en heeft er ooit ook een tv op de kamer boven ( bij u ) gestaan, die aangesloten was op de coax van uw beneden buren. Is dit huis misschien ooit gesplitst in een beneden én boven woning?

U kan alleen een Ziggo abonnement nemen/krijgen, indien in uw huis/woning een eigen dikke groene coax kabel is afgemonteerd.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hey @GrangerTheDog en welkom op de Community! 

Dat is een hele goede vraag zeg! Ik heb zo'n kabel/koppelstuk nog nooit eerder gezien, als het inderdaad een coax koppelstuk is zoals @Pasi zegt dan is het een antiekje! Maar als ik het goed begrijp, wil je graag weten of je een abonnement bij ons af kunt nemen. Als je je postcode en huisnummer toevoegt aan je profiel (alleen moderators kunnen dit zien) dan check ik voor je of onze diensten beschikbaar zijn op jouw adres, laat je het hier weten wanneer dit is toegevoegd? 

Uitgelicht topic