Beantwoord

Wat een rare gang van zaken

• 25 november 2019
  • 3 Reacties
  • 99x Bekeken

Waarom moeten wij de eenmalige kosten betalen, terwijl er in de bevestigingsmail staat dat deze gratis zijn. En waarom betaal ik in december nog steeds voor het film1 abonnement, die in oktober al is opgezegd, laatste dag was 17-11. Er staat op de website dat de abonnementen vooruit worden betaald. Waarom dan nu toch anders?

icon

Best beantwoord door Michael Ziggo 27 november 2019, 14:21

Hoi @Yani,

Goed dat je dit aankaart! Ik ben er even voor je ingedoken, want dit is niet hoe het hoort. Je laatste 2 facturen zijn minder overzichtelijk omdat je van pakket bent geswitcht. Ik vermoed dat het daar ook ergens fout is gegaan. Op je factuur van oktober staan inderdaad activatiekosten, terwijl dit niet de bedoeling was. Ik heb deze voor je vergoed. Op de volgende factuur worden deze kosten dan ook weer in minder gebracht.

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

3 Reacties

Reputatie 7

Hoi @Yani,

Goed dat je dit aankaart! Ik ben er even voor je ingedoken, want dit is niet hoe het hoort. Je laatste 2 facturen zijn minder overzichtelijk omdat je van pakket bent geswitcht. Ik vermoed dat het daar ook ergens fout is gegaan. Op je factuur van oktober staan inderdaad activatiekosten, terwijl dit niet de bedoeling was. Ik heb deze voor je vergoed. Op de volgende factuur worden deze kosten dan ook weer in minder gebracht.

Dank je wel. Maar hoe zit dat dan met film1?

Reputatie 7

Dank je wel. Maar hoe zit dat dan met film1?

Die verrekening staat ook al klaar om met de volgende factuur verrekend te worden. Dat is al automatisch gedaan door het systeem :-)