Beantwoord

Was mijn vorige abonnement te duur?

  • 27 november 2018
  • 8 reacties
  • 958 keer bekeken

Mijn Huidige abo is de start, hiervoor betaal ik €49,50.
ik bezit geen mediabox en heb dus ook niets aan interactieve tv.
nu lees ik als ik een nieuwe klant zou zijn dat ik maar €43,95 zou betalen voor exact hetzelfde. (dus zonder interactieve tv en vast bellen).
kan ook nergens vinden in mijn gegevens om het bellen (waar ik dus geen gebruik van maak) te ontkoppelen eveneens als de interactieve tv, (Heb nooit een mediabox mogen ontvangen ? )
Betaal ik dus nu teveel of wat doe ik verkeerd, HELP a.u.b.

m.v.g. Marcel

p.s. nieuw hier.....mocht ik iets fout doen, hoor ik het graag.
icon

Best beantwoord door MaxMarcel 27 november 2018, 21:29

Een foutje, geen enkel probleem, niet belangrijk.

Je vraag beantwoord krijgen, dat is belangrijk.

Overleg even met de chat van Ziggo wat je het beste kunt doen met je abonnement, zij kunnen alle soorten abonnementen voor je in orde maken:

De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat

Dank je ga ik proberen 👍
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

8 Reacties

Een foutje, geen enkel probleem, niet belangrijk.

Je vraag beantwoord krijgen, dat is belangrijk.

Overleg even met de chat van Ziggo wat je het beste kunt doen met je abonnement, zij kunnen alle soorten abonnementen voor je in orde maken:

De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat
Een foutje, geen enkel probleem, niet belangrijk.

Je vraag beantwoord krijgen, dat is belangrijk.

Overleg even met de chat van Ziggo wat je het beste kunt doen met je abonnement, zij kunnen alle soorten abonnementen voor je in orde maken:

De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat

Dank je ga ik proberen 👍
Reputatie 7
En @MaxMarcel
Heb je al contact gehad met de klantenservice van Ziggo?

Wil je ons laten weten wat er uiteindelijk uit is gekomen?
Alvast bedankt!
En @MaxMarcel
Heb je al contact gehad met de klantenservice van Ziggo?

Wil je ons laten weten wat er uiteindelijk uit is gekomen?
Alvast bedankt!


ff gekopieeerd uit mijn mail:
Dit krijgt u van onsAlle bedragen zijn in euro's
en inclusief 21% BTW
Wat zit er in uw pakket?
Dit is het, handig om te weten. 43,95
  • Kabel TV
  • Internet Start
  • Safe Online
dit had ik voordetijd dus ook al 🙈 maar nu €5,50 goedkoper
Reputatie 7
Badge +28
Heb je geen CI+ module of mediabox gekregen? Die hoort namelijk wel bij een Start abonnement omdat je daarmee dan ook meer zenders kunt bekijken. Vandaar ook het prijs verschil.
Reputatie 4
Badge +8
Heb je geen CI+ module of mediabox gekregen? Die hoort namelijk wel bij een Start abonnement omdat je daarmee dan ook meer zenders kunt bekijken. Vandaar ook het prijs verschil.

Hij heeft geen Start Triple play pakket, maar kabel tv en Internet Start, dus dit klopt
Reputatie 7
Badge +28
Ah, ik heb het allemaal even verkeerd begrepen. Ik dacht dat hij TV Start had, maar kabel tv zou moeten hebben. 🙊
Reputatie 7
Hallo MaxMarcel, welkom op onze Community.

Fijn dat alles nu naar wens geregeld is. Bij dat vorige bedrag had je TV Standaard met een CI+ module als je geen mediabox hebt gekregen. Kan niet missen. Dit kun je ook op je facturen zien. Je had voorheen dus meer zenders. Maar als je daar toch niet naar keek dan is Kabel TV helemaal prima en voordeliger 🙂 Goed dat je hierover contact hebt opgenomen.