Schoone

Level 6
  • 154Posts
  • 4Oplossingen
  • 40Likes

Wanneer denkt Ziggo aan de abonnees die al vele jaren abonnee zijn?

Kan er geen spaarsysteem in het leven geroepen worden door Ziggo ??. Hiermee bedoel ik dat er ook eens aan de abonnees gedacht gaat worden die al vele jaren , velen al sinds A2000, abonnee zijn. De huidige extra's zijn zeer karig te noemen, alleen wanneer je erom vraagt/smeekt of ter genoegdoening van een door Ziggo gemaakte fout kan je 3 mnd Fox of Film1 krijgen.
Maak een srt jaarpuntensysteem.BV 5 jr tot 10 jr abonnee dan 5 mnd gratis Fox of Film 1 en 10 jr of langer abonnee dan 10 mnd gratis Fox of Film 1.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RobertKoopman

Level 7
  • 915Posts
  • 86Oplossingen
  • 253Likes
Gratis iets krijgen is wel altijd een sigaar uit eigen doos....
Zodra Ziggo diensten gratis gaat weggeven zullen de maandbedragen nóg hoger worden.

Bekijk in context

10 Reacties 10
RobertKoopman

Level 7
  • 915Posts
  • 86Oplossingen
  • 253Likes
Gratis iets krijgen is wel altijd een sigaar uit eigen doos....
Zodra Ziggo diensten gratis gaat weggeven zullen de maandbedragen nóg hoger worden.
Arnold1310

Level 14
  • 1006Posts
  • 51Oplossingen
  • 260Likes
Ziggo (zoals bijna elke provider) denkt elk jaar aan hun vaste klanten... op 1 juli met de prijsverhoging :joy:
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Ach, wat niet is kan nog komen..

Daarnaast kan je https://ziggo.nl/wow in de gaten houden
Music19

Level 1
  • 392Posts
  • 8Oplossingen
  • 61Likes
RobertKoopman wrote:
Gratis iets krijgen is wel altijd een sigaar uit eigen doos....
Zodra Ziggo diensten gratis gaat weggeven zullen de maandbedragen nóg hoger worden.


Datzelfde telt voor al die kortingen die aan nieuwe abonnees gegeven worden. Als je al 10-tallen jaren Ziggo (en voorlopers) klant bent, heb je nog nooit korting gekregen.
vasco_nl

Level 6
  • 513Posts
  • 6Oplossingen
  • 40Likes
Music19 wrote:

RobertKoopman wrote:
Gratis iets krijgen is wel altijd een sigaar uit eigen doos....
Zodra Ziggo diensten gratis gaat weggeven zullen de maandbedragen nóg hoger worden.
Datzelfde telt voor al die kortingen die aan nieuwe abonnees gegeven worden.

Inderdaad die betalen wij ook allemaal als lang zittende klant net als de sponsoring van die "lelijk woord :scream:" voetbalclub en meer van die onzin.
ShelLuser

Level 8
  • 228Posts
  • 10Oplossingen
  • 82Likes
Ik snap de kritiek helemaal maar ben het helemaal niet met je eens. Ziggo (en UPC destijds ook) denken echt wel om bestaande klanten. Een kennis van me gaat er al jaren prat op gebruik te maken van het goedkoopste abonnement wat er is (net als ik kijkt hij weinig TV, al moet ik zeggen dat Ziggo Next & Ziggo Go mij aan het hersenspoelen zijn :smirk:)... Maar in alle jaren dat hij op het laagste abonnement zat is zijn Internet snelheid en het aantal beschikbare TV kanalen wel omhoog gegaan.

Natuurlijk ook met een prijsverhoging af en toe, maar feit blijft wel dat hij op dit moment een veel hogere snelheid heeft dan destijds besteld en nagenoeg voor ongeveer hetzelfde geld. Daar valt ook wat voor te zeggen....

Nog een voorbeeld: mijn moeder. Mijn vader is onlangs helaas overleden en nu ben ik bezig om haar op weg te helpen in de digitale wereld. Ze hebben geen standaard pakket maar ondanks dat toch een prima Internet verbinding, maken gebruik van Ziggo e-mail en hebben een redelijk TV pakket. En tegen een prijs die echt meer dan fair is in vergelijk met een pakket. Lager dan wat ik betaal (ze hebben ook minder kanalen) maar wel met dezelfde 250mbps snelheid. Al zal dit niet lang meer duren want op mijn advies gaat mijn moeder zeer waarschijnlijk ook snel over op Ziggo Next :sunglasses:

Al met al... ik vind echt dat Ziggo zijn "veteran klanten" heel fair behandeld.
vasco_nl

Level 6
  • 513Posts
  • 6Oplossingen
  • 40Likes
ShelLuser wrote:
Natuurlijk ook met een prijsverhoging af en toe, maar feit blijft wel dat hij op dit moment een veel hogere snelheid heeft dan destijds besteld en nagenoeg voor ongeveer hetzelfde geld. Daar valt ook wat voor te zeggen....

Die verhogingen tegen nagenoeg dezelfde prijs is natuurlijk de normale voortschrijding van de techniek. Daar schermt Ziggo altijd zo mooi mee als ze de prijzen weer verhogen dus dan moeten ze ook wat met dat "verbeterde" netwerk laten zien aan de klanten. Heeft overigens bij het laagste basisabo wel 6 jaar geduurd voordat wij eindelijk weer eens internetverhoging kregen van 40 naar 50 mbps down overigens maar wel elk jaar prijsverhogingen. Weet niet wat jij bedoelt met fair naar de klanten maar daarbij heb je dan niet de basisabo klanten in je hoofd zitten.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Bestaande klanten krijgen gewoon de eerste 3 maanden korting als je je jaarcontract verlengt, je moet wel ff bellen en zeggen dat je het contract met een 1 jaar wilt verlengen.
Sommige klanten vinden dit 'bedelen' om korting en zijn blijkbaar te trots om dit te vragen vermoed ik, hiermee bedoel ik niet de TS mee maar in het algemeen.
Music19

Level 1
  • 392Posts
  • 8Oplossingen
  • 61Likes
mguzz wrote:
Bestaande klanten krijgen gewoon de eerste 3 maanden korting als je je jaarcontract verlengt, je moet wel ff bellen en zeggen dat je het contract met een 1 jaar wilt verlengen.
Sommige klanten vinden dit 'bedelen' om korting en zijn blijkbaar te trots om dit te vragen vermoed ik, hiermee bedoel ik niet de TS mee maar in het algemeen.


Je maakt mij niet wijs dat je aan het eind van ieder contractjaar 3 maanden korting krijgt door te bellen met de mededeling dat je gaat verlengen.

Dreigen dat je overstapt, wil wel eens lukken heb ik begrepen, maar aan dergelijke spelletjes doe ik niet mee. Ziggo zou naar mijn mening aan die kinderachtige spelletjes ook niet mee moeten doen.

Ziggo weet klanten die al decennia klant bij ze zijn, ook te vinden om het prijskaartje te verhogen (zie de vele topics hierover), kleine moeite om ze dan ook te vinden voor een kadootje omdat ze al zo lang een trouwe klant zijn.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Music19 Ik hoef je ook niets wijs te maken maar ik doe dit al 3jr

Uitgelicht topic