mguzz wrote:
Bestaande klanten krijgen gewoon de eerste 3 maanden korting als je je jaarcontract verlengt, je moet wel ff bellen en zeggen dat je het contract met een 1 jaar wilt verlengen.
Sommige klanten vinden dit 'bedelen' om korting en zijn blijkbaar te trots om dit te vragen vermoed ik, hiermee bedoel ik niet de TS mee maar in het algemeen.
Je maakt mij niet wijs dat je aan het eind van ieder contractjaar 3 maanden korting krijgt door te bellen met de mededeling dat je gaat verlengen.
Dreigen dat je overstapt, wil wel eens lukken heb ik begrepen, maar aan dergelijke spelletjes doe ik niet mee. Ziggo zou naar mijn mening aan die kinderachtige spelletjes ook niet mee moeten doen.
Ziggo weet klanten die al decennia klant bij ze zijn, ook te vinden om het prijskaartje te verhogen (zie de vele topics hierover), kleine moeite om ze dan ook te vinden voor een kadootje omdat ze al zo lang een trouwe klant zijn.