Hey
BNadorp .
allereest; sorry dat we hier helemaal niet meer hebben gereageerd. Een andere collega had dit topic opgepakt, navraag bij mij gedaan en vervolgens hebben we samen de oplossing gevonden en dachten we beide dat we het hier verder zouden oppakken.
Nu kwam ik het topic gelukkig weer tegen en zag ik dat er nog niets mee gebeurd is. Stom, want je hebt het gevoel dat je genaaid bent, en in dat snap ik wel. We hebben hier namelijk een fout gemaakt.
Wat er is gebeurd; je hebt een ouder abonnement. Dit abonnement is voordeliger dan de huidige abonnementen. Nu is er een prijswijziging geweest waardoor je 2,55 per maand meer gaat betalen. So far so good. De nieuwe prijs van je abonnement moet 43,95 zijn.
Vervolgens heb je je abonnement aangepast en binnen 14 dagen dit terug laten draaien. Dat moet natuurlijk kunnen en is (met wat gedoe) uiteindelijk ook gebeurd. Maar hier is het fout gegaan. Het abonnement is namelijk teruggezet, maar met de "nieuwerwetse" prijzen. En dat klopt natuurlijk niet!
Ik ga hier dus nu een taak aanmaken, om niets aan je abonnement aan te passen, maar de prijs terug te zetten naar 43,95. En uiteraard met terugwerkende kracht, zodat je de teveel betaalde euro's terug krijgt.
Nogmaals excuses. Zowel voor de fout in je maandbedrag als de late reactie!