Beantwoord

Waarom worden mijn drie gratis Ziggo On Demand bestellingen wel berekend op de laatste factuur?

  • 29 september 2019
  • 5 Reacties
  • 123x Bekeken

In Juli krijg ik 23,18 terug. In Augustus een giga faktuur van 157,91 Euro. Bij deze faktuur zit als goedmakertje een aanbod voor 3 gratis films uit het on-demand aanbod.
Nu worden in September toch nog 2 films gefaktureerd, terwijl deze gratis zouden zijn.
Ik weet 100% zeker dat wij niet meer dan 3 films besteld hebben via on-demand.
icon

Best beantwoord door Cecilia Ziggo 1 oktober 2019, 14:25

Hi @Kobra6. Leuk dat je een kijkje neemt op de Ziggo Community, welkom!

Een forse factuur is altijd even flink schrikken. Vanwege een fout in ons administratiesysteem heb je eerder een factuur ontvangen met een te laag bedrag. Op de factuur van 20 augustus 2019 betaal je de normale abonnementskosten + de abonnementskosten die we eerder niet hebben berekend. Om die reden is het bedrag op deze factuur helaas hoger dan verwacht.

Om deze fout in ons administratiesysteem goed te maken hebben we je 3 gratis Ziggo On Demand bestellingen aangeboden. Zoals je terecht opmerkt heb je niet meer dan 3 films bekeken. Je hebt er namelijk 2 besteld. Deze zijn onverhoopt berekend op de factuur van 18 september. Dit is natuurlijk onterecht en veroorzaakt omdat de juiste kortingsregel hiervoor niet is toegevoegd. Het bedrag van € 11,98 heb ik dan ook vergoed. Dit bedrag wordt verminderd op de eerstkomende factuur 🙂

Je hebt nog recht op 1 gratis Ziggo On Demand bestelling. Je krijgt zo een bevestiging per e-mail dat ik dit aan je account heb toegevoegd. De eerstvolgende film die je besteld zal dan zoals afgesproken niet worden gefactureerd. 😊
Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 7
Zijn er nieuwe abonnementen halverwege aangepast of is er iets bijgekomen, dan verrekenen ze dit met de huidig factuur, soms kan het 2 facturen duren voor het weer normaal gaat.

Gelukkig zijn er maandag tot vrijdag moderators die langs de topic's komen en je hierbij zekers wel willen helpen.

Zet dan wel in je profiel even je huisnummer en je postcode ( niet zichtbaar voor leden - Alleen voor jezelf en moderators)

Mocht de nood echt hoog zijn, horen we graag, dan kan ik het als nog voorleggen.
Zijn er nieuwe abonnementen halverwege aangepast of is er iets bijgekomen, dan verrekenen ze dit met de huidig factuur, soms kan het 2 facturen duren voor het weer normaal gaat.

Gelukkig zijn er maandag tot vrijdag moderators die langs de topic's komen en je hierbij zekers wel willen helpen.

Zet dan wel in je profiel even je huisnummer en je postcode ( niet zichtbaar voor leden - Alleen voor jezelf en moderators)

Mocht de nood echt hoog zijn, horen we graag, dan kan ik het als nog voorleggen.

Bedankt Dave. Ik wacht het even af.
Reputatie 7
Oke, ik houd het in de gaten 😊
Hi @Kobra6. Leuk dat je een kijkje neemt op de Ziggo Community, welkom!

Een forse factuur is altijd even flink schrikken. Vanwege een fout in ons administratiesysteem heb je eerder een factuur ontvangen met een te laag bedrag. Op de factuur van 20 augustus 2019 betaal je de normale abonnementskosten + de abonnementskosten die we eerder niet hebben berekend. Om die reden is het bedrag op deze factuur helaas hoger dan verwacht.

Om deze fout in ons administratiesysteem goed te maken hebben we je 3 gratis Ziggo On Demand bestellingen aangeboden. Zoals je terecht opmerkt heb je niet meer dan 3 films bekeken. Je hebt er namelijk 2 besteld. Deze zijn onverhoopt berekend op de factuur van 18 september. Dit is natuurlijk onterecht en veroorzaakt omdat de juiste kortingsregel hiervoor niet is toegevoegd. Het bedrag van € 11,98 heb ik dan ook vergoed. Dit bedrag wordt verminderd op de eerstkomende factuur 🙂

Je hebt nog recht op 1 gratis Ziggo On Demand bestelling. Je krijgt zo een bevestiging per e-mail dat ik dit aan je account heb toegevoegd. De eerstvolgende film die je besteld zal dan zoals afgesproken niet worden gefactureerd. 😊
Bedankt, ik heb de mail ontvangen en vanmiddag ook al een SMS.

Reageer