1
Vraag
2
Reacties
hetismij

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom betaalt een trouwe klant meer?

Ik ben al lid sinds het nog UPC was. Ook heb ik nog steeds een oude mediabox van UPC. Die is dus echt zwaar verouderd. Het menu is traag en de box loopt regelmatig vast dus ik dacht Ik bel even voor zo'n Next mediabox want daar lees ik goede berichten over. Daar heb ik vandaag voor gebeld en mij werd verteld dat ik dan van TV Start (huidig) naar TV compleet moet overstappen. Dan ga ik van €59,95 naar €67,50.

Nu zag ik bij het "Alles in 1 Compleet" pakket dat je de eerste 6 maanden €40 betaalt ipv 67,50 en aansluitkosten van €19,95 komen ook te vervallen. Maar...kom ik dan achter...dit geldt dus alleen voor nieuwe leden. Dus ik, iemand die al 15 jaar 50/60 euro betaalt en overstap naar een duurder abonnement, betaal dan €185 meer (6 x €27,50 korting + €20 aansluitkosten) dan nieuwe klant waar ze nog geen kwartje van hebben gehad.

Ik snap dat dit is om nieuwe klanten te lokken maar je bestaande trouwe klanten benadelen met €185 vind ik echt belachelijk. Het voelt nu alsof je een boete van 185 euro krijgt omdat je al 15 jaar lid bent. Dat is dan het bedankje voor je loyaliteit? Je zou je bestaande klanten juist moeten belonen, lijkt mij.

Heel raar beleid in ieder geval.
Nu ben ik alleen vergeten te vragen wat er dan gebeurt als ik dan per direct mijn abonnement opzeg en morgen terug bel om een Alles-in-1 pakket aan te schaffen? Dat telefoontje scheelt mij namelijk €185,-
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
6 Reacties 6
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Om uw vraag onderaan uw topic te beantwoorden: dat gaat niet werken.
Andre Verbeek

Level 9
  • 296Posts
  • 21Oplossingen
  • 96Likes
Of bel met de klantenservice? Bij persoonlijk contact kan je vragen om bestaande abo te upgraden. Zelf had ik dat ook gedaan en kreeg een aantal maanden dezelfde korting als een nieuwe klant.
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Heel raar beleid in ieder geval.
Nu ben ik alleen vergeten te vragen wat er dan gebeurt als ik dan per direct mijn abonnement opzeg en morgen terug bel om een Alles-in-1 pakket aan te schaffen? Dat telefoontje scheelt mij namelijk €185,-


In de algemene voorwaarden voor acties staat dat men in de voorgaande 6 (naar ik meen) geen abonnement van Ziggo heeft gehad.
hetismij
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Andre Verbeek wrote:
Of bel met de klantenservice? Bij persoonlijk contact kan je vragen om bestaande abo te upgraden. Zelf had ik dat ook gedaan en kreeg een aantal maanden dezelfde korting als een nieuwe klant.


Dit bericht was nadat ik de klantenservice aan de lijn had. Hele aardige mevrouw. Ze snapte precies wat ik bedoel en vond het zelf ook heel krom ze kon er helaas niets aan doen
"Zo is het beleid nu eenmaal".

Dat wil ik er alleen mee zeggen, dat het een belachelijk beleid is. Niet echt klantvriendelijk.
Zeker als ik nu hoor dat jij wel die korting hebt gekregen en ik niet. Dan maken ze ook nog onderscheid. (Ik heb ook gebeld om te upgraden naar compleet)
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
"Waarom betaald een trouwe klant meer?"

Omdat die zo trouw zijn dat ze niet weglopen als je iets meer moet betalen. Kom je net nieuw binnen accepteer je dat natuurlijk niet...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic