Beantwoord

Waarom betaal ik eenmalige kosten bij het wijzigen van mijn abonnement?

• 19 november 2019
  • 9 Reacties
  • 305x Bekeken

Goedemorgen,

graag wil ik weten waarom ik eenmalige kosten betaal?

Dit is niet van toepassing naar mijn idee.

Groeten Larissa van Hall.

icon

Best beantwoord door Cecilia Ziggo 20 november 2019, 09:42

Leuk dat je een kijkje neemt op de Ziggo Community @LVANHALL. Welkom!

Logisch dat je wilt weten waar je precies voor betaald. Zoals @Jan F. en @AlexHelpt terecht opmerken betaal je deze eenmalige kosten als je bij een wijziging van je abonnement nieuwe apparatuur ontvangt. Deze eenmalige kosten hebben betrekking op het toesturen van de nieuwe hardware, de activatie en het retourproces van de oude hardware. In jouw geval is de Mediabox XL vervangen voor de Mediabox Next. De eenmalige kosten van € 19,95 zijn dan ook terecht in rekening gebracht. Deze kosten staan ook vermeld op de orderbevestiging die je op 25 september 2019 per e-mail hebt ontvangen. :blush:

Bekijk origineel

9 Reacties

Reputatie 6
Badge +19

Hi en welkom Larissa,

Eenmalige kosten worden in rekening gebracht als je een nieuw (hoofd)apparaat in bruikleen ontvangt. Toevallig een verandering van abonnement gedaan?

Reputatie 7
Badge +26

Eenmalige kosten betaalt u als u ten gevolge van een abonnementswijziging nieuwe apparatuur ontvangt. Waarom is dat bij u niet van toepassing? 

Ja verandering van abonnement.

Omdat ik de oude box geretourneerd heb, dit wordt dan verrekend in de volgende factuur?

Vriendelijke groet.

Reputatie 7
Badge +26

Met het terugsturen van een oude box heeft dat niets te maken. Heeft u in plaats van een mediabox XL een mediabox Next gekregen? Dan betaalt u €19.95 eenmalig.

Leuk dat je een kijkje neemt op de Ziggo Community @LVANHALL. Welkom!

Logisch dat je wilt weten waar je precies voor betaald. Zoals @Jan F. en @AlexHelpt terecht opmerken betaal je deze eenmalige kosten als je bij een wijziging van je abonnement nieuwe apparatuur ontvangt. Deze eenmalige kosten hebben betrekking op het toesturen van de nieuwe hardware, de activatie en het retourproces van de oude hardware. In jouw geval is de Mediabox XL vervangen voor de Mediabox Next. De eenmalige kosten van € 19,95 zijn dan ook terecht in rekening gebracht. Deze kosten staan ook vermeld op de orderbevestiging die je op 25 september 2019 per e-mail hebt ontvangen. :blush:

Dus ik ontvang de kosten van oude mediabox terug als ik deze geretourneerd heb?

Nee @LVANHALL , de eenmalige kosten krijg je niet terug als je jouw huidige Mediabox XL hebt teruggestuurd. 

Reputatie 7
Badge +17

De oude box had u in bruikleen. Door deze kosteloos te retourneren voorkomt u dat Ziggo de restwaarde bij u in rekening brengt.

Eenmalige kosten 19,95 waar voor   heb wel eens borg betaald 45.38 toen nog upc

Reageer