Waar vind ik mijn Ziggo klantnummer?

• 26 april 2018
  • 5 Reacties
  • 10112x Bekeken

Reputatie 7
“Wat is mijn klantnummer?” Dat is een goede vraag! Wil jij je registreren voor Mijn Ziggo of ben je je inloggegevens vergeten om je factuur op Mijn Ziggo te checken? Voor al deze handelingen heb je een klantnummer nodig. Een klantnummer van Ziggo bestaat uit 5 tot 8 cijfers, dus het is logisch dat je dit niet onthoudt. In dit topic leggen we je door middel van voorbeelden uit waar je je klantnummer van Ziggo vindt.

1. Je vindt je klantnummer op de automatische afschrijvingen van ons. Het klantnummer staat vermeld bij de omschrijving.

2. Je ontvangt van ons een maandelijkse mail waarin we aangeven dat je factuur klaarstaat in je Mijn Ziggo. In deze mails vind je je klantnummer onderaan.

Een voorbeeld van een mail met servicenieuws en daaronder je klantnummer vind je hieronder.

3. Ook in de bevestigingsmail of –brief van je bestelde pakket vind je je klantnummer.
Hieronder een voorbeeld waar je klantnummer bovenaan te vinden is.

Hieronder een voorbeeld waar je klantnummer onderaan te vinden is.

Kom je er niet uit? Geef dit dan aan in de reacties en we helpen je verder 👍🏼

Gerelateerde onderwerpen:
Hoe bestel ik een FOX Sports dagpas?

5 Reacties

Hallo,

Ik wil graag een ziggo account aanmaken maar krijg de melding klant nummer bestaat niet of gegevens kloppen niet
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Suzanne,

Weet je zeker dat je hetzelfde klantnummer invoert als dat in de bevestigingsmail staat?
Desnoods kopieer en plak je je klantnummer.
En verder moet je adres wat je invult overeen komen met het adres dat jij of de Ziggo medewerker ingevuld heeft tijdens Ziggo aanvragen.

Wanneer heb je trouwens Ziggo gekregen? Het kan ook zijn dat alles nog even een beetje tijd nodig heeft voordat alles helemaal doorgelopen is in alle systemen.

Groet,
Evert
Ja heb het klantnummer gekopieerd. Heb vandaag een bevestigingsmail gehad met de gegevens dat alles verstuurd word en morgen binnen komt. Daarin stond ook het klant nummer. 1 augustus gaat het officeel in
Reputatie 7
Badge +28
Helemaal zeker weten doe ik het niet, maar ik verwacht dat je dan vanaf 1 augustus een Mijn Ziggo account kan aanmaken. Vóór 1 augustus is namelijk je klantnummer nog niet actief.
Zal dus even afwachten worden denk ik 😬
Reputatie 7
Welkom op de Community, @Suzannekruishaar. Top dat je ons hebt gevonden.
Het klopt wat @Evert96 zegt. Je zal nog eventjes geduld moeten hebben. Nadat alle producten actief staan in onze systemen kan jij je registreren voor Mijn Ziggo. Vaak is dat binnen 24 uur op de overstapdatum. Vanaf 1 of 2 augustus kan jij los 🙂

Reageer