Hoi
Hogric Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.
Vervelend dat je huidige abonnement duurder is dan de abonnementen die nu worden verkocht. Het is natuurlijk aan iedereen zelf om z'n abonnement te blijven bekijken qua prijzen. Tenminste, dat doe ik zelf wel elk jaar want er kunnen verschillen zijn.
Ziggo is samen gegaan met UPC en daarna zijn er zoveel verschillende abonnementen bij gekomen en weer aangepast dat het best kan zijn dat je huidige abonnement anders is dan de huidige prijzen. Daarom mijn advies, neem contact op met de
klantenservice van Ziggo. Die kunnen voor je kijken wat voor abonnement je nu hebt en eventueel voor je aanpassen zodat de prijs misschien omlaag kan terwijl je wel alles blijft behouden.
Je kunt het zeker even proberen. Via de community kunnen we je als klanten onder elkaar niet helpen. Een moderator kan dit wel maar die komt langs wanneer die de topics allemaal afleest en dat kan soms wel een tijdje duren. Dus wil je hier echt sneller antwoord op, neem contact op met de
klantenservice van Ziggo. Laat ook gelijk even kijken of verder alles nog klopt met je abonnement!