Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes

Voor de mods

Zou het mogelijk zijn om mijn account óf zover te krijgen dat ik weer normaal kan posten zonder 90% van mijn berichten te zien verdwijnen, óf mijn account volledig te verwijderen?

Ik ben er nu wel een beetje klaar mee nl.:zipper_mouth:
7 Reacties 7
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Hoi Nick, er is niks irritanter dan berichten, waar je jouw tijd én energie in hebt gestoken, in het niets te zien verdwijnen.
Ik denk dat de moderators ongetwijfeld hun best zullen gaan doen om dit te verhelpen.
Dave- zou jij dit bij hen willen melden?
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
Krijg je nog steeds rode balk Nick999

Je zou even kunnen proberen de Cookies en gegevens te kunnen verwijderen, wat ook werkt is voor je op een topic komt even F5 doen.

Ronald is er mee bezig en kan alleen doorgeven.
Nick999
Topicstarter
Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Da ve Nee geen balk. Nu is het nog vreemder. Berichten worden óf niet geplaatst, of zijn voor mij niet zichtbaar behalve als ik na ieder bericht uitlog en opnieuw inlog.
Wordt je niet echt vrolijk van... Zeker na een lange rit met de NS... :sunglasses:
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
Ik maak even een Screenshot voor Ronald en geef het door :blush:

***Bericht reeds gemeld***
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Nick999,

Hm, dit is gek. Onze spamfilter was wat enthousiast de afgelopen tijd. Dit lijkt nu beter - lees: er worden nagenoeg geen berichten meer onderschept de afgelopen dagen. Dit lijkt dus iets anders. Dave- zet het door naar Ronald, hij kijkt er dan verder even naar.
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Michael Ziggo yep. De problemen deden zich eind vorige week voor. Maar inmiddels werkt hier alles zoals het behoort.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
Michael Ziggo ik heb de berichten gescreenshot naar Ronald en als hij er is dan pakt ie dat vanzelf op. Daarom ook me gemarkeerde tekst ?

De spamfilter leek wel een doorgeslagen uitzendkracht op ZZP basis van het minimum jeugdloon ? grapje ?

Uitgelicht topic