p.mooren

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Volop bellen uitzetten

Geachte heer, mevrouw,

Nu mijn kinderen de deur uit zijn en een ieder zijn mobiele telefoon gebruikt heeft het volop bellen voor ons geen meerwaarde meer. Er wordt amper met de vaste telefoonlijn gebeld. Kan de maandelijkse kosten die Volop bellen met zich mee brengen goed ergens anders voor gebruiken. Heb gezocht en geprobeerd het Volop bellen uit te zetten. Via mijn Ziggo lukt dat niet. Vindt dit overigens wel vreemd dat ik zelf niet de mogelijkheid heb om dat zelf aan te passen. Zie dat ik daarvoor een medewerker van Ziggo moet raadplegen. Het is toch immers mijn pagina waar ik zelf het abonnement op moet kunnen beheren. Vandaar dat ik u bij deze verzoek om mijn abonnement aan te passen en Volop uit te zetten.

 

Mocht een en ander niet duidelijk zijn verneem ik dat graag.

 

Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Een hartelijk welkom op de Ziggo Community @p.mooren

Als je weinig gebruik maakt van de vaste lijn, dan is het inderdaad zonde om een abonnement op Volop Bellen te hebben. Die kosten besteed je dan natuurlijk liever aan iets anders. Via dit berichtje wil ik je laten weten dat ik Volop Bellen voor jou heb stopgezet per 22 maart 2020. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Vanaf deze datum ga je dus betalen voor het verbruik wat je pleegt. Uiteraard ontvang je nog een bevestiging van de opzegging per e-mail. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Verwijderd account
Niet van toepassing

@p.mooren Misschien dat @Lycke Ziggo dat voor je kan regelen. Zorg dat je postcode en huisnummer in je profiel vermel staat alleen zichtbaar voor Ziggo mods.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Helaas is Lycke ziek op dit moment en Ziggo moderators komen eens in de paar werkdagen langs in ieder topic.

Neem contact op met Ziggo via de chat als je sneller Volop bellen wilt beëindigen.
De oranje chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf midden in het scherm van het contactformulier, maar alleen als er iemand beschikbaar is, soms een tijdje wachten.

https://www.ziggo.nl/formulieren/contactformulier  

of https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Een hartelijk welkom op de Ziggo Community @p.mooren

Als je weinig gebruik maakt van de vaste lijn, dan is het inderdaad zonde om een abonnement op Volop Bellen te hebben. Die kosten besteed je dan natuurlijk liever aan iets anders. Via dit berichtje wil ik je laten weten dat ik Volop Bellen voor jou heb stopgezet per 22 maart 2020. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Vanaf deze datum ga je dus betalen voor het verbruik wat je pleegt. Uiteraard ontvang je nog een bevestiging van de opzegging per e-mail. 

Uitgelicht topic