OK, ik begrijp dat het zo niet lukt???
Ik had in mijn eerdere bericht nog een stukje toegevoegd, mogelijk heb je dit nog niet gelezen:
“Als je veel belt is Volop bellen wel goedkoper, reken maar na wat je betaald met € 0,13 per minuut.
Als je meer dan 1,5 uur zelf belt per maand ben je met Volop bellen al goedkoper uit.
https://www.ziggo.nl/tarieven/bellen/ “
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Neem contact op met Ziggo via de chat als je sneller geholpen wilt worden.
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf midden in het scherm of rechts onderin van de pagina's hieronder, maar alleen als er iemand beschikbaar is, soms een tijdje wachten.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
https://www.ziggo.nl/formulieren/contactformulier