Kevin Kloppenbu

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Volop bellen uitzetten

Ik zie in mijn pakket dat ik al vaste telefoon heb. Ik heb nu ook een extra volop pakket er bij gedaan wat dan onnodig is. Hoe kan ik dit stop zetten.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hoi @Kevin Kloppenburg , welkom hier op de Community! 


Het is natuurlijk zonde om te blijven betalen voor een Volop Bellen pakket als je daar geen of te weinig gebruik van maakt. Je kunt dan veel beter wat kosten besparen en daar help ik je graag een handje bij. 

 

@Be rt heeft je precies aangegeven wat er voor je veranderd op het moment dat je Volop bellen uitzet. Is dat helemaal duidelijk voor je? 

Het klopt overigens dat je Volop Bellen niet kunt uitschakelen via Mijn Ziggo. Dit kan alleen een medewerker van Ziggo voor je uit je pakket halen. Dat kan ik dus voor je doen, met 1 maand opzegtermijn 🙂
Als je hier reageert met een “Akkoord”, dan maak ik dat voor je in orde. Je krijgt dan per mail een bevestiging van de opzegging van Volop Bellen. 

Bekijk in context

13 Reacties 13
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Als je veel belt is een volop wel goedkoper, reken maar na wat je betaald € 0,13 per minuut.

Als je meer dan 1,5 uur belt per maand ben je met Volop bellen goedkoper uit.

https://www.ziggo.nl/tarieven/bellen/

Het zou in Mijn Ziggo mogelijk kunnen zijn:

Laat SVP weten of het gelukt is?

Kevin Kloppenbu
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan helaas de optie niet uit zetten.

 

 

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

OK, ik begrijp dat het zo niet lukt???

Ik had in mijn eerdere bericht nog een stukje toegevoegd, mogelijk heb je dit nog niet gelezen:

“Als je veel belt is Volop bellen wel goedkoper, reken maar na wat je betaald met € 0,13 per minuut.

Als je meer dan 1,5 uur zelf belt per maand ben je met Volop bellen al goedkoper uit.

https://www.ziggo.nl/tarieven/bellen/

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Neem contact op met Ziggo via de chat als je sneller geholpen wilt worden.
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf midden in het scherm of rechts onderin van de pagina's hieronder, maar alleen als er iemand beschikbaar is, soms een tijdje wachten.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact 

https://www.ziggo.nl/formulieren/contactformulier 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hoi @Kevin Kloppenburg , welkom hier op de Community! 


Het is natuurlijk zonde om te blijven betalen voor een Volop Bellen pakket als je daar geen of te weinig gebruik van maakt. Je kunt dan veel beter wat kosten besparen en daar help ik je graag een handje bij. 

 

@Be rt heeft je precies aangegeven wat er voor je veranderd op het moment dat je Volop bellen uitzet. Is dat helemaal duidelijk voor je? 

Het klopt overigens dat je Volop Bellen niet kunt uitschakelen via Mijn Ziggo. Dit kan alleen een medewerker van Ziggo voor je uit je pakket halen. Dat kan ik dus voor je doen, met 1 maand opzegtermijn 🙂
Als je hier reageert met een “Akkoord”, dan maak ik dat voor je in orde. Je krijgt dan per mail een bevestiging van de opzegging van Volop Bellen. 

Kevin Kloppenbu
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja het is mij inderdaad duidelijk ik bel ongeveer maar 2 minuten per maand dus voor mij kan het zeker wel uit. Ik geef akkoord dat mijn volop bellen uit gezet wordt. Bedankt voor de informatie

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Dan is het zeker zonde. Ik ga het bij deze voor je opzeggen. De bevestiging ontvang je per mail ^^. 

M.bremen

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil graag volop bellen uit mijn abonnement. Ik begrijp dat dit niet kan via de mijnziggo omgeving. Derhalve via deze weg het verzoek volop belllen per direct stop te zetten. Gebruikersnaam: *****postcode ****. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te informeren en zie de bevestiging van de beëindiging graag tegemoet.

 

met vriendelijke groet,

  1. Bremen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @M.bremen . Welkom hier! Ik heb je persoonlijke gegevens even uit je bericht verwijderd, hoor. Deze hoeft niet iedereen in te kunnen zien 🙂 

Ik ga volop bellen bij deze voor je opzeggen. De bevestiging komt per mail. Een heel mooie dag gewenst nog ^^

M.bremen

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Lycke Ziggo hartelijk dank! Dus enkel volop bellen verwijderen maar wel telefonisch bereikbaar blijven op mijn nummer maar nu a 0,13 cent per minuut ??

René_2

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo

Ook ik gebruik de vaste telefoon nog zelden. Wil daarom ook graag het “ Volop bellen” uitschakelen. Zou je dit voor mij kunnen regelen ? Via de website lukt dit helaas niet.

Wil wel graag de vaste telefoon behouden om af en toe gebeld te worden.

Alvast bedankt,

Groetjes,

René

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@René_2 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Neem contact op met Ziggo via de chat als je sneller Volop bellen uitgeschakeld wilt hebben.
De oranje chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf midden in het scherm van het contactformulier, maar alleen als er iemand beschikbaar is, soms een tijdje wachten.

https://www.ziggo.nl/formulieren/contactformulier  

of https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hey @René_2
Je hebt het advies van @Be rt niet in de wind geslagen, want ik zie dat de opzegging voor Volop Bellen al is geregeld. Dit abonnement stopt per 21 maart 2020. Vanaf deze datum ga je dus betalen voor het verbruik wat je pleegt. 

René_2

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ja klopt, was vlot geregeld.

 

Uitgelicht topic