1
Vraag
2
Reacties
abuijsen

Level 4
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Volop bellen niet meer in pakket

Ik maak gebruik van volop bellen. Is steeds goed gegaan tot en met 25 juni 2019. Na die datum worden gesprekken (vast en mobiel) plotseling wel in rekening gebracht...Het zijn gewone vaste en mobiele nummers.
Hoe kan dit? Waar moet ik dit melden? Zo heeft volop bellen abonnement van € 11,95 natuurlijk geen zin.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi abuijsen,

Wat goed dat je aan de bel trekt! Net ben ik er even voor je ingedoken en ik zie dat met je pakketwijziging op 24 juli Volop Bellen niet is meegegaan in de nieuwe order 😞 Dit ga ik uiteraard voor je rechtzetten en ik ga Volop Bellen per direct weer toevoegen. Verder ga ik je even een privébericht sturen wat betreft de vergoeding. Dan pakken we het vanuit daar verder op 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi,

Daar lijkt inderdaad iets niet goed te gaan.
Als medeklant kan ik echter niet zien wat er mis gaat, maar de Ziggo moderators kunnen dat wel zien.

Als je je postcode en huisnummer in je profiel zet (alleen zichtbaar voor jouzelf en voor de moderators), zullen zij morgen of overmorgen voor je opzoek gaan!

Groet,
Evert
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi abuijsen,

Wat goed dat je aan de bel trekt! Net ben ik er even voor je ingedoken en ik zie dat met je pakketwijziging op 24 juli Volop Bellen niet is meegegaan in de nieuwe order 😞 Dit ga ik uiteraard voor je rechtzetten en ik ga Volop Bellen per direct weer toevoegen. Verder ga ik je even een privébericht sturen wat betreft de vergoeding. Dan pakken we het vanuit daar verder op 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic