wurth

Level 1
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Volop Bellen beëindigen

Hallo, ben met stomheid geslagen en boos eigenlijk niet want dat punt ben ik allang voorbij, ben nu 3 maanden bezig met het opzeggen van mijn volop bellen en wil wel mijn nummer behouden en na heel veel mailtjes had ik iemand die me verzekerde dat het nu geregeld was WAS met !!!!!!!!!!!!!!! maar nog steeds niet. Vindt dit zo treurig want dit is ook een manier om aan je geld te komen om gewoon door te gaan met factureren , hoop dat dit met terugwerkende kracht nu wel geregeld wordt.
Wat ik wel vreemd vindt om iets af te sluiten dan is het zo gepiept en om iets op te zeggen dan een ellelange weg te gaan.

Graag een paar maanden terug storten dat zou ik op zijn minst terecht vinden.

 

Vriendelijke groet van een jaren lange goede klant die altijd aan zijn verplichtingen heeft voldaan.

 

CNJ Vlaar,

oranje_top.gif

 

Bevestiging beëindiging van Ziggo abonnement (en)

oranje_bottom.gif

header2.jpg

 

 

 
Beste mevrouw, meneer Vlaar,

U vroeg ons de volgende Ziggo dienst(en) te beëindigen:

Deze diensten zijn beëindigd

Dienst

Einddatum

Afkoop resterende abonnementstermijnen

Volop Bellen

28-12-2019

Niet van toepassing



Nog een vraag?
Online zijn we altijd open. Komt u er niet uit of wilt u iets anders weten? Kies zelf hoe u contact met ons opneemt.

Fijne dag,

Robin Clements
Directeur Klantenservice

Ziggo B.V., mede handelend onder de naam Ziggo, statutair gevestigd aan de Boven Vredenburgpassage 128, 3511 WR in Utrecht. KvK 37026706, BTW nr NL007280099.B01, Rekeningnummer (IBAN) NL98 INGB 0000 8457 45 en BIC-code INGBNL2A. De betreffende voorwaarden voor de geleverde diensten zijn van toepassing.

 

Wat vindt u van deze e‐mail?

star.png

star.png

star.png

star.png

star.png

Zeer ontevreden

Zeer tevreden

 

1 Reactie 1
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes

Hi wurth, wanneer je al 3 maanden bezig bent met zo'n opzegging, dan snap ik dat het geduld op raakt en je het gewoon geregeld wilt hebben. Waarom ben je hier al 3 maanden mee bezig? De bevestiging die je meestuurt geeft aan dat Volop Bellen beëindigd is op 28 december 2019. Aan jouw bericht merk ik dat dit nog niet het geval is. Heb je 3 maanden geleden de opzegging telefonisch of digitaal aan ons doorgegeven?


Kan je controleren of de juiste postcode en huisnummer in je profielgegevens staan? Dan kijk ik even met je mee.

Uitgelicht topic