Hallo, ben met stomheid geslagen en boos eigenlijk niet want dat punt ben ik allang voorbij, ben nu 3 maanden bezig met het opzeggen van mijn volop bellen en wil wel mijn nummer behouden en na heel veel mailtjes had ik iemand die me verzekerde dat het nu geregeld was WAS met !!!!!!!!!!!!!!! maar nog steeds niet. Vindt dit zo treurig want dit is ook een manier om aan je geld te komen om gewoon door te gaan met factureren , hoop dat dit met terugwerkende kracht nu wel geregeld wordt.
Wat ik wel vreemd vindt om iets af te sluiten dan is het zo gepiept en om iets op te zeggen dan een ellelange weg te gaan.
Graag een paar maanden terug storten dat zou ik op zijn minst terecht vinden.
Vriendelijke groet van een jaren lange goede klant die altijd aan zijn verplichtingen heeft voldaan.
CNJ Vlaar,
| | Bevestiging beëindiging van Ziggo abonnement (en) |
| |
| |
Beste mevrouw, meneer Vlaar,
U vroeg ons de volgende Ziggo dienst(en) te beëindigen:
Deze diensten zijn beëindigd Dienst | Einddatum | Afkoop resterende abonnementstermijnen | Volop Bellen | 28-12-2019 | Niet van toepassing |
Nog een vraag? Online zijn we altijd open. Komt u er niet uit of wilt u iets anders weten? Kies zelf hoe u contact met ons opneemt.
Fijne dag,
Robin Clements Directeur Klantenservice
Ziggo B.V., mede handelend onder de naam Ziggo, statutair gevestigd aan de Boven Vredenburgpassage 128, 3511 WR in Utrecht. KvK 37026706, BTW nr NL007280099.B01, Rekeningnummer (IBAN) NL98 INGB 0000 8457 45 en BIC-code INGBNL2A. De betreffende voorwaarden voor de geleverde diensten zijn van toepassing.
Wat vindt u van deze e‐mail? | | Zeer ontevreden | Zeer tevreden |
|
|
|
|
|
|
|