Vraag

Vodafone klanten benadering middels aanhef brief

  • 27 september 2018
  • 9 reacties
  • 363 keer bekeken

IK kreeg een contract toegestuurd met de aanhef Je contract.

Hallo, ben 59.............Je contract ?

Welke illiteraat heeft dit bedacht ?

Beetje respect voor de taal ajblieft...............................................

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

9 Reacties

Wat is dat een illiteraat?
Dacht dat ik iemand aan de lijn zou krijgen, maar ziggo ligt ook op 1 oor zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ahum
Dacht dat ik iemand aan de lijn zou krijgen, maar ziggo ligt ook op 1 oor zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ahum

Als je snel een antwoord wil kun je 24/7 terecht op de chat
@KeesvdW59 Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators eens in de paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Het zijn geen ongeletterden die dit bedacht hebben, maar dit is de aanspreekwijze die Ziggo en Vodafone al een flinke periode hanteert in de communicatie met klanten.

Wil je snel 24/7 contact met Ziggo gebruik de chat:

De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat
Reputatie 7
Badge +28
Dit gaat over Vodafone, dan kun je beter de melding maken bij Vodafone in plaats van bij Ziggo.
Je kunt hier vinden hoe je contact kunt opnemen met Vodafone. En binnen de My Vodafone app kun je ook met hen chatten, maar alleen tot 20.00 u volgens mij.
Reputatie 7
Badge +12
@gebruikers-naam ,

illiteraat is een door @KeesvdW59 verzonnen woord net zoals ajblieft. Hij bedoelt waarschijnlijk analfabeet maar verbasterd dan gewoon het Engelse woord illiterate alsof het Nederlands is. En met ajblieft bedoelt hij waarschijnlijk alstublieft of AUB. Over de taal respecteren gesproken 🤔
[quote user="Sparco©️1963"]@gebruikers-naam ,

illiteraat is een door @KeesvdW59 verzonnen woord net zoals ajblieft. Hij bedoelt waarschijnlijk analfabeet maar verbasterd dan gewoon het Engelse woord illiterate alsof het Nederlands is. En met ajblieft bedoelt hij waarschijnlijk alstublieft of AUB. Over de taal respecteren gesproken 🤔

Dat had ik uit de zinsopbouw ook al begrepen, maar kom zijn dat ik iets had gemist op school 😀
Reputatie 7
Zoals door Evert96 al aangegeven, dit is de Community van Ziggo, voor vragen en/of opmerkingen over Vodafone zal je toch contact op moeten nemen via de klantenservice van Vodafone of via de Community van Vodafone.

En het klopt dat je ook een chat kan starten bij Vodafone, dan hoef je niet te bellen.

Het is misschien vervelend maar in deze tijd spreken veel bedrijven je met je en jij aan. Dit omdat ze het fijner vinden om niet met een afstand met elkaar te communiceren. Het gebruik van U schept namelijk een afstand.
Reputatie 7
IK kreeg een contract toegestuurd met de aanhef Je contract.

Hallo, ben 59.............Je contract ?

Welke illiteraat heeft dit bedacht ?

Beetje respect voor de taal ajblieft...............................................


Hi @KeesvdW59, 59 jaar, dat is toch nog lekker jong 😉 Het klinkt alsof Vodafone minder afstand tot jou wil creëren, dat juichen wij van harte toe.