Verrassing - cadeau werkt niet

• 9 november 2019
  • 11 Reacties
  • 318x Bekeken

goedemiddag,

Vorige week een mooi verrassing per post ontvangen. Een dichtgeplakte kaart. Persoonsgebonden, op naam (met een actiecode), ondertekend door de directeur Klantenservice Robin Clement:
Daarin is vermeld dat Ziggo blij is dat ik klant ben en daarom een cadeau ontvang:

Keuze Extra TV Pakket of versnellen internet.

Ik voer de betreffende code in en zie onderstaande vermeld:

“Dat kwam door onverwacht veel belangstelling voor deze pagina. We vinden het jammer, vooral voor onze klanten aan wie we een persoonlijk bericht hadden gestuurd. We hebben regelmatig leuke acties. Hou je mailbox dus in de gaten voor een volgende kans”.

Dit vind ik onacceptabel en verwacht gebruik te kunnen maken van jullie aangeboden optie.

11 Reacties

Reputatie 7
Badge +26

Hoe luidt de tekst precies? Kunt u een kopie maken, zonder uw persoonlijke gegevens en hier plaatsen?

Reputatie 7

@MarkDuif Over iemand blij maken met een dooie mus gesproken...:expressionless: 

Ook ik ben benieuwd wat je precies hebt ontvangen! Laat het vooral weten.

Reputatie 2

ik heb hem ook gehad maar helaas , de blijdschap ging snel over :worried:

Afgelopen woensdag ontvangen per post

Reputatie 3
Badge +3

Leuke actie maar als de link het niet doet heb je er niks aan… hopen dat je ze alsnog kunnen helpen. misschien kunnen de moderators je hier meer uitleg kunnen geven. Succes!

Reputatie 7
Badge +26

@Sander Ziggo  Ik denk dat Robin Clements iets heeft uit te leggen.

Reputatie 7

@MarkDuif en @john61 

Willen jullie privé contact met mij opnemen en aangeven wanneer ik jullie mag benaderen? Dan help ik jullie graag verder! Hier moeten we samen uit kunnen komen :-)!

Reputatie 7
Badge +35

Je kunt een privébericht sturen door op Serkan zijn naam te klikken in zijn bericht en op de volgende pagina op Stuur bericht.

Reageer