1
Vraag
2
Reacties
EmVe

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Verhuur van huis inclusief Ziggo

Mijn huis wordt voor 12 maanden te huur aangeboden, gemeubileerd, inkl TV en mijn ziggo abonnement voor TV en internet. Ik kan volgens het verhuurbedrijf het ziggo abonnement niet verplichten om over te nemen. Wat zijn mijn opties, als de huurder dit inderdaad niet wil overnemen?
Een optie is natuurlijk mijn abonnement opzeggen maar ik wil mijn ziggo emailadres niet kwijtraken.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
guusre

Level 1
  • 46Posts
  • 10Oplossingen
  • 10Likes
Hoi EmVe,

Helaas is het inderdaad zo dat ze niet verplicht zijn om het over te nemen.
Zelf zijn je opties als volgt,

Het abonnement mee verhuizen naar een ander adres.
Het abonnement opzeggen.
Het abonnement behouden en doorbetalen zonder gebruik ( maar ik gok dat dat niet echt een optie is)

Verder kan je proberen het e-mail adres over te laten zetten op een ander ziggo abonnement( van iemand anders), vervolgens je eigen abonnement opzeggen. Nu moet ik wel zeggen dat dit meestal niet wordt gedaan vanwege een opzegging maar je kan het altijd proberen via de klantenservice.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75173Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
EmVe Kun je het abonnement niet verhuizen naar de postcode en het huisnummer waar je nu gaat wonen?
guusre

Level 1
  • 46Posts
  • 10Oplossingen
  • 10Likes
Hoi EmVe,

Helaas is het inderdaad zo dat ze niet verplicht zijn om het over te nemen.
Zelf zijn je opties als volgt,

Het abonnement mee verhuizen naar een ander adres.
Het abonnement opzeggen.
Het abonnement behouden en doorbetalen zonder gebruik ( maar ik gok dat dat niet echt een optie is)

Verder kan je proberen het e-mail adres over te laten zetten op een ander ziggo abonnement( van iemand anders), vervolgens je eigen abonnement opzeggen. Nu moet ik wel zeggen dat dit meestal niet wordt gedaan vanwege een opzegging maar je kan het altijd proberen via de klantenservice.
Marco1861

Level 3
  • 979Posts
  • 54Oplossingen
  • 278Likes
Geen wettelijke verplichting helaas. Ook is Ziggo niet aangesloten bij NLConnect.

Zelf gebruik ik Ziggo-mail zelden. Ik wil uit principe niet afhankelijk zijn van de combinatie e-mail met een abonnement. Daarbij heb ik zakelijke mailaccounts bij Outlook.

Een eigen mailserver met een eigen domeinnaam is een prima oplossing. Vanaf zo'n €15 per jaar kun je dit realiseren.
EmVe
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Bedankt voor de respons.
Ik ga in ieder geval vanaf nu al mijn contacten voor de wereldreis via een reeds bestaand account bij Outlook gaan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic