Hansj

Level 3
  • 31Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Verhuizing en weer terug emailadres behouden

Ik heb nu een ziggo abonnement, tot tevredenheid.

Ik heb mijn huis verkocht en ga per 1 september naar het oosten van het land, geen ziggo gebied.

Dit ter overbrugging van de bouwtijd van een nieuwe woning in HHW

Als dit gereed is, dan kom ik weer terug (medio 2021), ik wil dan weer een ziggo abonnement nemen.

Is het mogelijk om tot die tijd mijn email adressen te gebruiken en dan weer actie te maken.

 

Groet,

Hans

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Als u per 1 september uw abonnement opzegt, zullen in principe de daaraan gekoppelde emailadressen komen te vervallen. Er zijn in het verleden meer vragen over geweest. Voorzover ik me herinner zijn er geen mogelijkheden de adressen te gebruiken zonder Ziggo-abonnement.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Als u per 1 september uw abonnement opzegt, zullen in principe de daaraan gekoppelde emailadressen komen te vervallen. Er zijn in het verleden meer vragen over geweest. Voorzover ik me herinner zijn er geen mogelijkheden de adressen te gebruiken zonder Ziggo-abonnement.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5738Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Hi @Hansj

Allereerst welkom op de Community. Logisch dat je hier een vraag over stelt en graag wilt weten of je de mail adressen kunt behouden. Wat @Jan F. hierboven zegt klopt helemaal, een email adres komt te vervallen bij het opzeggen van je abonnement en er is geen mogelijkheid om het emailadres te gebruiken zonder Ziggo abonnement. 

Hansj
Topicstarter
Level 3
  • 31Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het antwoord van Jan F. heb ik ook gelezen op de site. In principe wil ik helemaal niet mijn abonnement opzeggen, ik ben zeer tevreden over Ziggo.

Ik word gedwongen omdat ik een klein jaar in het Oosten van het land ga wonen, omdat er een huis gebouwd gaat worden in Heerhugowaard. En als ik terug kom neem ik weer een abonnement op Ziggo.

Ik ben al van het begin klant van Ziggo (toen nog Multiweb). Het zou een mooie geste zijn als Ziggo hier aan meewerkt.

Technisch kan het namelijk. 

 

Uitgelicht topic