1
Vraag
2
Reacties
Carl v/d Wouw

Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Verhuizen naar ander ziggo-gebied, werkt mijn apparatuur dan nog?

Ik hoop binnenkort te gaan verhuizen van postcodegebied 1068, Amsterdam (fUPC), naar postcodegebied 6075 Herkenbosch (Midden-Limburg). Ik weet niet of Herkenbosch fUPC-gebied is.
Ik heb van Ziggo begrepen dat ik mijn huidige, onlangs nieuw ontvangen apparatuur; Connectbox Arrismodem en Mediabox Next gewoon mag mee verhuizen.
Mijn vraag is, werkt mijn apparatuur daar dan wel. Er schijnen namelijk verschillende software-updates te zijn voor fUPC en andere kabelnetwerken van voor Ziggo?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Ik zit nu ook in fZiggo en heb een Arris modem en de mediabox Next. Kwam van fUPC. Mogelijk krijgt u een andere configuratiefile voor uw modem maar hij werkt wel in fZiggo. De nextbox heb ik gewoon mee verhuisd en die werkte direct.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Herkenbosch is geen fUPC maar fZiggo (@home) gebied. Dus de apparatuur gaat daar niet werken. (de Next mogelijk wel maar het zal waarschijnlijk wel een nieuw abbo worden)
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Ik zit nu ook in fZiggo en heb een Arris modem en de mediabox Next. Kwam van fUPC. Mogelijk krijgt u een andere configuratiefile voor uw modem maar hij werkt wel in fZiggo. De nextbox heb ik gewoon mee verhuisd en die werkte direct.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Carl van de Wouw alles moet gewoon blijven werken. De apparatuur moet wel opnieuw ingeregeld worden maar dat doen onze systemen aan de achterkant. Ik begrijp dat je nog niet zeker bent dat je gaat verhuizen, maar dat je er al wel naar uitziet (een mooie nieuwe woning?). Neem contact met ons op zodra je de datum weet, het is wijs om dat al vroeg te regelen 🙂
Carl v/d Wouw
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dag Anne,
ja, ik kijk er zeker naar uit om te gaan verhuizen. Ik sta ingeschreven voor een woonzorgwoning voor 55-plussers. Heerlijk rustig en ver weg van het drukke Amsterdam. Het is nu alleen wachten tot dat er een woning vrij komt. Ik krijg om medische redenen voorrang. Men verwacht dat het dit jaar nog gaat lukken.
Het adres weet ik al, alleen het huisnummer is nog niet bekend. De postcode weet ik ook al.
Zodra ik de verhuisdatum weet geef ik het direct aan Ziggo door, want het nummer van mijn vaste telefoon zal ook gewijzigd moeten worden.
Met vriendelijke groet,
Carl van de Wouw.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Lekker de rust opzoeken dus 🙂 Ik hoop dat je er heel fijn zult vertoeven!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic