markell

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Verhuizen maar geen goede abonnee overnamepunt

Ik heb mijn verhuizing naar mijn nieuwe woning doorgegeven. De monteur heeft een briefje in de bus gedaan dat ik aangesloten ben op het netwerk van Ziggo (vermoedelijk dus iets aangesloten op het kastje in de wijk).

Echter in de meterkast zit nog een heel oud abonnee overnamepunt (er zit wel een groene kabel maar met een heel oud kastje erop). Wanneer ontvang ik een nieuw abonee overnamekastje?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Huizinga

Level 15
  • 1103Posts
  • 62Oplossingen
  • 226Likes

Goedenavond! 

Die ontvang je niet

Neem je, als de corona crisis voorbij is, contact op met Ziggo voor een installatie monteur. 

Groeten, Christiaan 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Plaats eens een foto van dit AOP.

Sluit je spullen aan , als er iets niet goed werkt zie je het vanzelf.

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

Dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators ( zij hebben “Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, mogelijkheden & rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.


Zet uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Deze NAW gegevens zijn alleen voor Ziggo moderators zichtbaar en daarmee kunnen ze direct uw Ziggo-instellingen bekijken.


Het AOP is van Ziggo en u kan/moet Ziggo vragen deze te vervangen. Kan u hier een foto van het AOP plaatsen, zodat een Ziggo mod. kan bepalen of deze vervangen moet worden. Hij/zij zal dan een monteur inplannen ( alhoewel dat met de huidige Corona crisis wel een probleempje kan gaan worden ).

Huizinga

Level 15
  • 1103Posts
  • 62Oplossingen
  • 226Likes

Goedenavond! 

Die ontvang je niet

Neem je, als de corona crisis voorbij is, contact op met Ziggo voor een installatie monteur. 

Groeten, Christiaan 

Uitgelicht topic