1
Vraag
2
Reacties
Zed

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verhuizen - abonnement op 2 adressen

Waarom is het niet mogelijk om tijdens een verhuizing tijdelijk Ziggo te hebben op 2 adressen zonder een nieuw abonnement af te sluiten en het oude op te zeggen.
Kunnen jullie geen overbruggingsmodule in het leven roepen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Omdat een abonnement in het systeem is gekoppeld aan een postcode/huisnummer.

Daar komt bij dat Ziggo op 2 adressen feitelijk neerkomt op 2 abonnementen (er moet immers naar beide signaal en service geleverd worden)

Maar als het binnen dezelfde woonplaats is wil het wel vaak gewoon werken, vooropgesteld dat er ook signaal op de kabel staat.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Omdat een abonnement in het systeem is gekoppeld aan een postcode/huisnummer.

Daar komt bij dat Ziggo op 2 adressen feitelijk neerkomt op 2 abonnementen (er moet immers naar beide signaal en service geleverd worden)

Maar als het binnen dezelfde woonplaats is wil het wel vaak gewoon werken, vooropgesteld dat er ook signaal op de kabel staat.
Zed
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Nick,
Dank je voor je antwoord.
Het is mij niet helemaal duidelijk of je voor Ziggo werkt of niet.
Maar als ik je goed begrijp wordt de flexibiliteit van de service richting klanten bepaald door de mogelijkheden van het systeem dat Ziggo gebruikt.
De laatste opmerking is mij niet helemaal duidelijk. Is het nu wel of niet mogelijk?
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Zed Ik werk niet (meer) voor Ziggo:wink:
Het systeem is idd beperkt tot postcode/huisnummer per adres.
Wat ik bedoel met mijn laatste opmerking is dat als je bv binnen jezelfde woonplaats verhuist, je vaak gewoon je apparatuur kunt meenemen en kunt aansluiten, vooropgesteld dat er signaal geleverd wordt op het nieuwe adres (dus dat de groene kabel is aangesloten in de eindkast. Dit staat vaak los van een eventueel abonnement en is soms afhankelijk van een eventuele vorige bewoner of oplevering)

Ik ben jaren geleden verhuisd binnen mijn eigen woonplaats en kon mijn mediabox en modem probleemloos meenemen en of op mijn oude adres of op het nieuwe adres inpluggen.
Uiteraard los van de administratieve verhuizing. Dus wellicht iets om te proberen.
Zed
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ok dank je voor de tip! :thumbsup:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic