1
Vraag
2
Reageer en help mee
Gewoon Danielle

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verhuisd > mijnziggo geen toestemming je hebt een abonnement nodig

Hai
zie mijn titel.

Ik ben pas verhuisd.
had nog de oude Samsung box en nu dus de mediabox.

tv werkt maar

op mijn iPhone en iPad kan ik niet tv kijken via de app.
ik krijg de melding ' geen toestemming je hebt een abonnement nodig'.
8 Reacties 8
Piet van Zunder

Level 2
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Het beste is de app te verwijderen en opnieuw te installeren.
Hierdoor moet je opnieuw inloggegevens toe voegen.
Misschien dat dat helpt.
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi Gewoon Danielle
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Wat Pieter al schrijft, het beste wat je kunt doen is de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Daarnaast heeft de verhuizing ook nog wat tijd nodig, meestal tussen de 24 en 48 uur voor alles gekoppeld met elkaar is. Als je dit alles hebt gedaan en het werkt nog niet, laat het dan weten, dan kunnen we een moderator vragen of die er naar kan kijken.

Succes en veel plezier in je nieuwe huis 😉
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Gewoon Danielle . Welkom hier! Gefeliciteerd met je nieuwe woning 😄 :tada::house:

Kan het zijn dat je een nieuw abonnement/niet klantnummer hebt gekregen/genomen bij je verhuizing? Dan moet je namelijk met je nieuwe klantnummer even een nieuw mijnZiggo account aanmaken, waarmee je ook weer online tv kunt kijken ^^.
We horen graag van je! Ook wanneer alles inmiddels opgelost is, zodat we de vraag dan kunnen sluiten.
Gewoon Danielle
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
App op telefoon, iPad al een paar x verwijderd.
Geeft geen resultaat

ik zal eens kijken of ik een nieuw klantennummer heb.
Zou toch raar zijn...
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Gewoon Danielle wrote:
ik zal eens kijken of ik een nieuw klantennummer heb.
Zou toch raar zijn...

Als Lycke aangeeft dat het mogelijk is dat je een nieuw klantnummer hebt gekregen dan zou het dus misschien best eens kunnen. Ze werkt bij Ziggo dus die zal wel weten hoe het werkt en misschien krijgen sommige mensen wel een nieuw klantnummer omdat ze van oud UPC naar oud Ziggo verhuizen of zo. Het is maar gissen maar wie weet heeft ze wel gelijk :wink:

Even de mailtjes opzoeken en dan kan je zo zien of er verschil in klantnummer is.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Gewoon Danielle . Als ik op de gegevens in je profiel kijk, zie ik een volledig nieuw abonnement, geen verhuizing. Sterker nog, je hebt korting op je nieuwe abonnement (dat gebeurt bij een verhuizing niet). Hoe heb je de verhuizing precies geregeld/in gang gezet?

Hoe dan ook zie ik op je nieuwe adres een volledig nieuw klantnummer, dus zal er inderdaad een nieuw mijnZiggo account moeten worden aangemaakt ^^. Weet je zeker dat het abonnement op het oude adres wel opgezegd is? Even voor de zekerheid ^^
Gewoonnogeenkee

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wat een gedoe!
Ondertussen inderdaad uitgevonden dat ik nieuw klantnummer heb.
Dús een nieuwe inlog voor MijnZiggo, maar dat betekende óók dat ik niet meer in dit gesprek kwam...

En ja, korting. Want ik zat tussen 2 huizen in en maakte dus maanden geen gebruik van Ziggo. Van je collega moest ik wel blijven, want anders zou ik ook mijn mail kwijtraken. Vandaar.
En je werkt bij Ziggo, dus je kan vast ook alle gesprekken en afspraken teruglezen!

En ja, mijn abo op mijn oude adres is elke x als ik weer met Ziggo aan de lijn zat opgezegd, dat werd steeds bevestigd door je collega's...

Goed, mijnziggo dus eindelijk weer aan de praat.
Nu nog uitvinden hoe ik beeld krijg op de televisie in mijn slaapkamer.
Zal ik vást wel meer voor moeten gaan betalen ofzo...

Dank voor het meedenken luitjes!
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Wat je zegt, een gedoe maar gelukkig is het opgelost.
Veel plezier nog en alvast een hele fijne Koningsdag gewenst 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic