1
Vraag
2
Reacties
AsS

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vergoeding na ruim 24 uur durende storing

Beste Ziggo,

Wij hadden vanaf dinsdag 13-8 tot 15-8, door een beschadiging van een leiding, in het gehele dorp geen internet, televisie of telefoon.
Mijn dochter en ik waren hierdoor genoodzaakt om ook thuis ons mobiele netwerk te gebruiken, ik via vodafone en zij via t-mobile.
Ik had begrepen dat er de mogelijkheid was om de gemiste dagen en mogelijk de gebruikte data vergoed te krijgen.

Ik zou graag van U horen hoe ik hier een beroep op kan doen.

Met vriendelijke groeten,
Astrid Spoelder
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Uit een ander topic.

"Wij regelen altijd een passende vergoeding wanneer je nadat de algemene internet storing helemaal is verholpen contact met ons opneemt. Dat kan ook prima via de chat "

https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/

https://community.ziggo.nl/abonnement-mijn-ziggo-153/hoe-lang-mag-een-storing-duren-alvorens-er-een-compensatie-worden-geboden-40819

Bekijk in context

1 Reactie 1
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Uit een ander topic.

"Wij regelen altijd een passende vergoeding wanneer je nadat de algemene internet storing helemaal is verholpen contact met ons opneemt. Dat kan ook prima via de chat "

https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/

https://community.ziggo.nl/abonnement-mijn-ziggo-153/hoe-lang-mag-een-storing-duren-alvorens-er-een-compensatie-worden-geboden-40819
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic