Beantwoord

Vergoeding na ruim 24 uur durende storing

  • 15 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 603 keer bekeken

  • Ontdekker
  • 0 reacties
Beste Ziggo,

Wij hadden vanaf dinsdag 13-8 tot 15-8, door een beschadiging van een leiding, in het gehele dorp geen internet, televisie of telefoon.
Mijn dochter en ik waren hierdoor genoodzaakt om ook thuis ons mobiele netwerk te gebruiken, ik via vodafone en zij via t-mobile.
Ik had begrepen dat er de mogelijkheid was om de gemiste dagen en mogelijk de gebruikte data vergoed te krijgen.

Ik zou graag van U horen hoe ik hier een beroep op kan doen.

Met vriendelijke groeten,
Astrid Spoelder
icon

Best beantwoord door Steefb 15 augustus 2019, 16:36

Uit een ander topic.

"Wij regelen altijd een passende vergoeding wanneer je nadat de algemene internet storing helemaal is verholpen contact met ons opneemt. Dat kan ook prima via de chat "

https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/

https://community.ziggo.nl/abonnement-mijn-ziggo-153/hoe-lang-mag-een-storing-duren-alvorens-er-een-compensatie-worden-geboden-40819
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +27
Uit een ander topic.

"Wij regelen altijd een passende vergoeding wanneer je nadat de algemene internet storing helemaal is verholpen contact met ons opneemt. Dat kan ook prima via de chat "

https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/

https://community.ziggo.nl/abonnement-mijn-ziggo-153/hoe-lang-mag-een-storing-duren-alvorens-er-een-compensatie-worden-geboden-40819