lansi002

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verdubbel je internetsnelheid

Hallo Ziggo en anderen in deze community,

 

Ik kreeg vandaag een mail om mijn internetsnelheid voor 4,95 eur te verdubbelen van 50mbit/s naar 100mbit/s.

 

Helaas moest ik er via de klantenservice achterkomen dat als ik dat zou doen ik een van mijn CI+ modules dan moet inleveren omdat deze wordt opgeruild voor een Mediabox  (zonder extra kosten).

Dat is heel jammer want ik wil geen Mediabox, want ik wil geen aparte kastje meer onder mijn smarttv die aan de muut hangt en ook geen extra afstandbedieningen.

Overigens zou het gaan om maar één CI+ module, de andere modules kan ik blijven gebruiken.

Mocht ik helemaal geen Mediabox willen en alle CI+ modules willen blijven gebruik dan zou ik moeten overstappen naar een snelheid van 250mbit/s. Dan is het dus niet nodig om één van de CI+ modules in te leveren. Maar ja, ik vind 250mbit/s echt wel over de top voor mijn toepassingen en dat is natuurlijk nog weer meer duurder per maand dan de verdubbelaar, dus daar zit ik niet op te wachten.

Ik vind het dus wel heel erg jammer dat ik nu niet kan upgraden naar de verdubbeling naar 100bit/s.

Vinden anderen dit nu ook een beperking ?

Zo ja, ik hoop dat we samen richting Ziggo kunnen aangeven via deze vraag / dit topic dat er meer zijn die de verdubbeling willen maar met behoud van alle CI+ modules.

Ik ben benieuwd naar jullie reactie en hopelijk kan Ziggo zelf hierin al wat beteken.

 

Bedankt alvast.

Groet, André

 

 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5814Posts
  • 690Oplossingen
  • 2429Likes

@Be rt  en @lansi002 
Simpel gezegd:
De huidige CI+ module kan niet worden geactiveerd als Extra CI+ 
De enige optie is dan de upgrade naar Internet XXL aan te vragen voor een prijsverhoging van €4,95 per maand en daarnaast dan nog een Extra CI+ bestellen voor €2,00 per maand. Dat betekent dat de Internet upgrade totaal €6,95 per maand zal kosten.
Daarvoor sturen we dan een nieuwe CI+ module toe die als extra dient. Maar nogmaals, wie weet zal het upgrade pakket op termijn wel in combinatie met CI+ worden aangeboden. De feedback hierover heb in ingediend. Wat nu dus nog niet, kan uiteraard nog volgen 🙂

Goed weekend allen!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75648Posts
  • 5168Oplossingen
  • 22181Likes

Ik leg je probleem bij een Ziggo moderator neer, zij kunnen zien welke abonnementen vormen er allemaal mogelijk zijn bij je, zij kunnen diep in de systemen.

Ik zou eigenlijk niet weten waarom je je CI+ niet op één of andere manier zou mogen houden.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5814Posts
  • 690Oplossingen
  • 2429Likes

Goedemiddag @lansi002 
Allereerst een warm welkom hier op de Community. Top dat je ons hebt ontdekt voor extra hulp.
Helaas is het Internet XXL pakket geen standaard pakket binnen ons aanbod. We hebben een “speciaal”aanbod beschikbaar gesteld voor klanten die nu Internet Start afnemen. Dit pakket bevat een upgrade naar Internet XXL (100Mbps) en TV Start. Het TV Start pakket binnen dit aanbod is alleen in combinatie met een mediabox en niet met een CI+ module. Helaas kunnen we jou in dit geval met behoud van de CI+ niet van dit aanbod voorzien. 
Wie weet komt er in de toekomst een soortgelijke aanbieding langs waarin dit wél beschikbaar is.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75648Posts
  • 5168Oplossingen
  • 22181Likes

@lansi002  Misschien nog een mogelijkheid, neem het abonnement, de CI+ module met smartcard huur je voor € 2,00 per maand erbij, dan ben je van 50 naar 100 gegaan voor € 2,00 per maand.

Is dit een werkelijke mogelijkheid @Jamyla Ziggo ???

lansi002
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Bert, bedankt voor het meedenken. 

Volgens mij komt het dan op het volgende neer qua kosten; 4,95 euro per maand erbij om van 50mbit naar 100mbit te gaan en dan nog 2 euro per maand erbij voor de CI+ module met smartkaart. Maakt 6,95 euro per maand erbij om te verdubbelen met behoud van CI+ modules. Klopt dat ook ?

 

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5814Posts
  • 690Oplossingen
  • 2429Likes

@Be rt  en @lansi002 
Simpel gezegd:
De huidige CI+ module kan niet worden geactiveerd als Extra CI+ 
De enige optie is dan de upgrade naar Internet XXL aan te vragen voor een prijsverhoging van €4,95 per maand en daarnaast dan nog een Extra CI+ bestellen voor €2,00 per maand. Dat betekent dat de Internet upgrade totaal €6,95 per maand zal kosten.
Daarvoor sturen we dan een nieuwe CI+ module toe die als extra dient. Maar nogmaals, wie weet zal het upgrade pakket op termijn wel in combinatie met CI+ worden aangeboden. De feedback hierover heb in ingediend. Wat nu dus nog niet, kan uiteraard nog volgen 🙂

Goed weekend allen!

Uitgelicht topic