Vaste klanten worden enorm benadeeld!!!

• 7 augustus 2019
  • 62 Reacties
  • 3328x Bekeken

Toon eerste bericht

62 Reacties

Reputatie 7
Hey @Eppiegrande . Welkom hier!
Dubbel betalen lijkt mij ook absoluut niet de bedoeling.

Ik help je hier graag verder, maar je hebt geen gegevens in je profiel opgenomen waarop ik je kan vinden. Zou je je postcode en huisnummer willen invullen? Hier kunnen enkel de moderators (werkzaam bij Ziggo) bij en zo kan ik voor je kijken wat er aan de hand is en je verder helpen 🙂.
Via Twitter is het opgepakt (2e keer) hoop dat het nu goed komt. ik blijf alert
Jammer....Gister nog meer fout, maar vandaag ziet abbonement er god uit, maar als ik op verbader klik helaas nog onjuiste abbo gegevens:

Alles in 1 compleet + internet apart bij betalen??
Reputatie 7
Ik zou je graag verder helpen, @Eppiegrande . Maar zonder je gegevens kan ik helaas niets voor je. Ik hoop dat je dat begrijpt.
Profiel aangevuld
Reputatie 7
Top! Ik zie dat er inderdaad wat chaos is geweest rondom je factuur. Bij de facturen staat ook een extra uitleg van wat er fout gegaan is en is er een coulance aangeboden. Ook zie ik dat er inmiddels een escalatie aangemaakt is om het pakket nu goed recht te trekken en zijn de dubbele kosten verrekend.

Je zegt "Gister nog meer fout, maar vandaag ziet abbonement er god uit, maar als ik op verbader klik helaas nog onjuiste abbo gegevens:"
Bedoel je wanneer je op verander klikt? MijnZiggo heeft vaak wat meer tijd nodig om je abonnement goed weer te geven, als er achter de schermen iets is aangepast. Wat je in MijnZiggo ziet staan is dus niet altijd up-to-date. Ik raad je aan om vooral je facturen te checken, wil je goed zien wat er nu gerekend wordt.
Het abbonement ziet er al goed uit vanaf de verandering, desondanks als je op veranderen klikt niet. Gister stond er nog 132 euro en noh wat met extra pakket zenders en bellen en een extra next box. Die zijn nu weg maar staat dus extra pakket internet naast pakket met internet. Zou na 1e foute factuur aangepast worden, wel een deel teveel betaald retour, maar vervolgens nog steeds fout en foute factuur. Nu aangepast maar best bijzonder dat dan internet er nog staat. Gezien de eerdere ervaring enigzins wantrouwend of het nu wel goed gaat.
Wacht nog wel even af.....
En ja hoor, nieuwe factuur. En klopt wederom niet. Gewoon (zoals ik verwacht had) zowel pakket (met internet) als internet apart on rekening gebracht....
Moedeloos wordt je er van.
Wel een gedeeltelijke correctie van vorige maand, maar niet van de maand daarvoor. Dus nu 3e rekening op rij die niet klopt.
Probeer niet verschrikkelijk boos te worden, maar kost erg veel moeite.......
Top! Ik zie dat er inderdaad wat chaos is geweest rondom je factuur. Bij de facturen staat ook een extra uitleg van wat er fout gegaan is en is er een coulance aangeboden. Ook zie ik dat er inmiddels een escalatie aangemaakt is om het pakket nu goed recht te trekken en zijn de dubbele kosten verrekend.

Je zegt "Gister nog meer fout, maar vandaag ziet abbonement er god uit, maar als ik op verbader klik helaas nog onjuiste abbo gegevens:"
Bedoel je wanneer je op verander klikt? MijnZiggo heeft vaak wat meer tijd nodig om je abonnement goed weer te geven, als er achter de schermen iets is aangepast. Wat je in MijnZiggo ziet staan is dus niet altijd up-to-date. Ik raad je aan om vooral je facturen te checken, wil je goed zien wat er nu gerekend wordt.

En toch niet gelukt....
Reputatie 7
Hallo Eppie,

Lycke is op vakantie en helaas heeft dit topic veel te lang op de stapel gelegen :(
Wat een situatie.... je hebt inderdaad al heel veel contact gehad over dit probleem. Ik zie dat er in het laatste contact weer aanpassingen zijn gedaan omdat het nog steeds niet goed stond. Maar ik zie ook dat deze nog steeds niet doet wat het moet doen. Ik heb er een verzoek achteraan gestuurd dat internet nog steeds twee keer wordt berekend.

Wauw.... ik begrijp je gevoel.... 😫

Gr,
Omdat er geen antwoord kwam via Twitter opnieuw aan de bel getrokken. Daar probleem wederom geconstateerd en niet alleen naar foute rekening van afgelopen maand gekeken, maar ook van de maanden ervoor (want ook daar op herberekening weer fouten) dus deze restitutie die denknvia jou nu geinitieerd is van 2,76 zit.in die verrekening. Dus die was voor nu niet nodig
Inderdaad staat internet nog steeds dubbel als ik mijn abbo klik op aanpassen. Maar ondanks pogingen dat goed te zetten blijft dit zo. Ook.na de mededeling dat het even kam duren in het systeem. Ga er dus van uit dat het bij de volgende rekening weer niet gaat kloppen.
Nu net gekeken, en nu lijkt het goed te staan..
Nu de volgende rekening nog. Ik blijf alert...

Reageer