Vanaf nu nog maar één inlog nodig

  • 25 juli 2018
  • 153 reacties
  • 25791 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

153 Reacties

@Shilka Top dat je vol blijft houden en dit probleem zo duidelijk wegzet, hier zijn de Ziggo moderators oprecht blij mee en andere klanten ook die dit probleem hier nu lezen. #LekkerBezig
Reputatie 7
Ik begrijp je helemaal, maar voor mij is dit de 245e dag in 2 jaar tijd dat ik problemen heb met mijn ziggo. (Naast het feit dat ik automatisch betalen heb ingesteld , maar toch een factuur met digitaal betaalverzoek krijg (iets wat ik graag wil oplossen nadat ik weer in mijn ziggo kan komen zodat ik zelf ook kan nakijken hoe het nu ingesteld staat), en nog een ander probleem met het opvragen van mijn privacy informatie dat ook niet loopt.)

Ik wil graag duidelijkheid in dit topic zodat het ook nuttig is voor andere mensen met soortgelijke problemen, en bedenk hierbij dat mensen die hun mijn ziggo account gebruiken voor het forum en hetzelfde probleem hebben dit wel kunnen lezen maar hier helemaal niet kunnen reageren, omdat ze dan ook niet kunnen inloggen op het forum met hun mijn ziggo). Als ik dan zie dat beweerd wordt dat de groep mensen waar ik onder val geen problemen heeft, dan kan ik niet anders dan mijn problemen maar wederom herhalen. Dit is niet persoon specifiek, want ik zie meer mensen voorbijkomen die precies hetzelfde hebben als mij en van my vodafone kunnen schakelen naar mijn ziggo en dan alleen hun vodafone gegevens zien, zowel hier als op webcare.


Ik snap jou ook helemaal en laten we hopen dat alles wordt opgelost zodat we weer tevreden met onze diensten in kunnen loggen en gebruik maken.

Nogmaals ik snap je punt, erg vervelend te lezen dit en ja frustratie is dat erg logisch 😉
Reputatie 4
Badge +2
Ja frustratie is het goede woord, mijn excuses mocht ik boos overkomen, ik weet dat Sander Ziggo zijn best doet voor ons (plus het hele IT team dat er mee bezig is natuurlijk)!

Maar graag wel eerlijk en accuraat blijven, ik begrijp natuurlijk ook wel dat ook ziggo er niet op zit te wachten als ze enthousiast "het makkelijker gaan maken" voor ons en dan vervolgens een lijst met klachten zien verschijnen over hoe het niet werkt. Dat de koe bij de hoorns wordt gevat door ziggo daar heb ik geen twijfels over, maar het beestje bij de naam blijven noemen moet ook kunnen, ook al staat het niet erg leuk in een sticky 😉
Reputatie 7
Momenteel wordt er hard gezocht naar een oplossing om het resetten van het wachtwoord weer op orde te krijgen. Als er nieuws is, meld ik mij weer.
Reputatie 7
Ik ben blij dat ik een apart account heb aangemaakt voor de community want als ik kies voor inloggen via Mijn Ziggo dan kom ik vrolijk in het keuzescherm terecht van Vodafone - Mijn Ziggo.
Kies ik Vodafone dan wordt er niet meteen ingelogd maar kom ik in het Vodafone inlog menu terecht en kan ik wel inloggen. (bij Vodafone)

Kies ik Mijn Ziggo dan kom ik in een loop terecht en verschijnt weer het eerste inlog scherm. Dit allemaal zonder foutmeldingen.


Vreemd is wel dat als ik uitlog bij de community (ben ingelogd als mguzz) de melding verschijnt xxx@ziggo.nl is uitgelogd (dit is mijn e-mail adres) bij xxx staat uiteraard een ander naam.

@Sander Ziggo Weet niet of je hier wat aan hebt maar ik meld het maar ff.

EDIT
Ik krijg sinds deze storing ook geen e-mail meer als iemand reageert als ik binnen een topic een reactie heb gegeven
Mijn huidige Vodafone account hoort gekoppeld te zijn aan het Ziggo account dat op naam van mijn man staat en beide op hetzelfde adres staat. Echter is mijn Vodafone account gekoppeld aan mijn oude Ziggo account dat niet meer in gebruik is en op een oud adres staat. Het Ziggo account dat op naam van mijn man staat is gekoppeld aan zijn oude Vodafone account dat niet meer in gebruik is en op een nog ouder adres staat. Navraag bij Ziggo leert dat in hun systeem de koppeling wel correct staat. Ik ben lost...

Gevolg: ik kan niet meer bij Mijn Ziggo om het rekeningnummer te wijzigen. Ik heb alle klantnummers en dergelijke bij de hand, maar het lukt niet om een PM te sturen.
Reputatie 4
Badge +4
@Sander Ziggo

Er zijn wel een paar issues door het samen voegen.

1. eigen gekozen gebruikersnaam voor je mijn ziggo is vervallen, staat niet vermeld.
2. bij aparte wachtwoorden voor ziggo en vodafone en je koppelt vanuit ziggo je vodafone dan is je wachtwoord voor mijn ziggo dat van je my vodafone account.
3. email adressen moet je nu op 3 plekken aanpassen om ze gelijk te kunnen trekken (ziggo had ziggo@mijndomein, vodafone had vodafone@mijndomein, samen dus nu vodafoneziggo@mijndomein
Mijn Ziggo https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/gegevens/
My Vodafone https://www.vodafone.nl/my/
Account Ziggo https://account.ziggo.nl/account/verander-login
4. iphone My Vodafone app moet je verwijderen want de login kan je niet aanpassen na een gewijzigd email adres

Wellicht handig dit in een FAQ op te nemen
Reputatie 7
Met de internet pagina's kom ik zowel in beide account's alleen de Ziggo Go app is bij mij niet in te komen. Maar wel goed te weten wat je schrijft @nspoor zeer duidelijk 👍🏻
Reputatie 4
Badge +4
Met de internet pagina's kom ik zowel in beide account's alleen de Ziggo Go app is bij mij niet in te komen. Maar wel goed te weten wat je schrijft @nspoor zeer duidelijk 👍🏻

Even getest op zowel iPhone als Android uitgelogged
Beiden werken met het "nieuwe" samengevoegde account
iPhone App 2.3.33 (16107) - Android App 2.3.32 Prod(16105)
Reputatie 7
@Naomi Radewalt Welkom op de Community! Bij deze volg ik je nu waardoor je mij wel een privébericht kan sturen (door even op mijn te klikken).

Wil je deze vragen kopiëren en beantwoorden in het privébericht? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen.
Ook ik heb problemen met samenvoegen. Hij blijft de melding geven dat het niet lukt. Een paar dagen geleden zag ik dat er aan gewerkt werd maar dit is kennelijk nog steeds niet opgelost?? Wel heel vervelend aangezien ik dus ook al die tijd niet bij film1 kan inloggen. Hoe stuur ik een prive bericht zodat dit opgepakt kan worden?
Reputatie 7
Badge +25
Hallo @Henkw,
daar wordt nog hard aan gewerkt en een privébericht kun je alléén sturen op uitnodiging van een moderator.
Wel diep triest dat dit soort problemen al een dag of 6 kennelijk niet op te lossen zijn. Wellicht handig om zoiets dan eerst eens goed te testen voordat het uitgerold wordt.... Hoe lang gaat het naar verwachting nog duren?
Reputatie 4
Badge +2
Vanmorgen in telefonisch overleg met Sander er achter gekomen dat ik in internet explorer wel kon inloggen. Toen bedacht ik me opeens dat ik in Chrome cookies voor derden geblokkerd had. Ik heb de cookies voor derden blokkering uitgezet, nieuw tabblad geopend voor activatie en warempel, ik kan nu wel inloggen op chrome!

Dus daar ligt in ieder geval een euvel 🙂
Reputatie 7
Badge +25
Vanmorgen in telefonisch overleg met Sander er achter gekomen dat ik in internet explorer wel kon inloggen. Toen bedacht ik me opeens dat ik in Chrome cookies voor derden geblokkerd had. Ik heb de cookies voor derden blokkering uitgezet, nieuw tabblad geopend voor activatie en warempel, ik kan nu wel inloggen op chrome!

Dus daar ligt in ieder geval een euvel :)

Hallo @Shilka,
goede tip, dat is de oplossing!.
Bij mij werkt de inog in MijnZiggo nu ook weer.
Dat is iig NIET de oplossing voor het samenvoegprobleem. Ikzelf heb vandaag ook al pogingen gedaan via de IE en noppes.
Ook ik kreeg vorige week de melding waarmee deze topic begint, zo van "Ai ….".
Die melding kreeg ik toen ik op MijnZiggo wilde inloggen onder CHROME.
Aangezien deze fout maar bleef bestaan, en er helaas alleen op het forum melding van gedaan wordt, dacht ik het via IE te proberen.

En wat blijkt? GEEN PROBLEEM.

Wellicht een poging waard voor diegenen onder jullie die nog steeds problemen ervaren.

Overigens viel er bij mij niks samen te voegen, dus daar kan het hem niet in zitten.
Reputatie 4
Badge +2
@Henkw Nee dat klopt, zowel N.N. als ik hadden niets samengevoegd maar konden desondanks al niet meer inloggen op mijn ziggo.
Probeer dan maar eens bij een derde in te loggen via ziggo.... Dan pakt ie het echt niet. En dus zijn film1 en ongetwijfeld ook fox sports nu niet toegankelijk.
Reputatie 7
Ook ik kreeg vorige week de melding waarmee deze topic begint, zo van "Ai ….".
Die melding kreeg ik toen ik op MijnZiggo wilde inloggen onder CHROME.
Aangezien deze fout maar bleef bestaan, en er helaas alleen op het forum melding van gedaan wordt, dacht ik het via IE te proberen.

En wat blijkt? GEEN PROBLEEM.

Wellicht een poging waard voor diegenen onder jullie die nog steeds problemen ervaren.

Overigens viel er bij mij niks samen te voegen, dus daar kan het hem niet in zitten.


Bedankt voor je bericht! Waar ik wel erg benieuwd naar ben of je weer kan inloggen via Chrome als je de stappen van Shilka probeert. Oftewel de Cookies van derden uitschakelen. Als je er tijd voor hebt, wil dit je dan eens testen en je bevindingen delen?
Reputatie 7
@Henkw

Helaas zijn er nog verschillende situaties in onderzoek. Uiteraard wil ik voor je kijken of ik wat kan doen. Stuur mij dan het volgende even toe via een Privébericht. Dit is heb ik net aangezet.

Situatie My Vodafone:

Wat is de gebruikersnaam?
Kun je nog inloggen? Ja/Nee
Nee? Wat is dan de foutmelding?
Heb je geprobeerd het account te koppelen? Ja/Nee

Oude Situatie Mijn Ziggo:

Wat was je gebruikersnaam?
Kun je Mijn Ziggo nog benaderen? Ja/Nee
Zo nee, wat is de foutmelding?

Klantnummer Ziggo:
Klantnummer Vodafone:
E-mailadres:
Postcode huisnummer:
Telefoonnummer:
Reputatie 4
Badge +2
Ook ik kreeg vorige week de melding waarmee deze topic begint, zo van "Ai ….".
Die melding kreeg ik toen ik op MijnZiggo wilde inloggen onder CHROME.
Aangezien deze fout maar bleef bestaan, en er helaas alleen op het forum melding van gedaan wordt, dacht ik het via IE te proberen.

En wat blijkt? GEEN PROBLEEM.

Wellicht een poging waard voor diegenen onder jullie die nog steeds problemen ervaren.

Overigens viel er bij mij niks samen te voegen, dus daar kan het hem niet in zitten.


Bedankt voor je bericht! Waar ik wel erg benieuwd naar ben of je weer kan inloggen via Chrome als je de stappen van Shilka probeert. Oftewel de Cookies van derden uitschakelen. Als je er tijd voor hebt, wil dit je dan eens testen en je bevindingen delen?


Om even volledig te zijn, de - blokkering- van cookies van derden uitschakelen :)

Voor blokkering van cookies van derden uitschakelen ga je in google chrome - instellingen - geavanceerd - privacy en beveiliging - instellingen voor content - cookies - indirecte cookies blokkeren
en dan het schuifje daar veranderen in uit 🙂
Ook ik kreeg vorige week de melding waarmee deze topic begint, zo van "Ai ….".
Die melding kreeg ik toen ik op MijnZiggo wilde inloggen onder CHROME.
Aangezien deze fout maar bleef bestaan, en er helaas alleen op het forum melding van gedaan wordt, dacht ik het via IE te proberen.

En wat blijkt? GEEN PROBLEEM.

Wellicht een poging waard voor diegenen onder jullie die nog steeds problemen ervaren.

Overigens viel er bij mij niks samen te voegen, dus daar kan het hem niet in zitten.


Bedankt voor je bericht! Waar ik wel erg benieuwd naar ben of je weer kan inloggen via Chrome als je de stappen van Shilka probeert. Oftewel de Cookies van derden uitschakelen. Als je er tijd voor hebt, wil dit je dan eens testen en je bevindingen delen?


Om even volledig te zijn, de - blokkering- van cookies van derden uitschakelen :)

Voor blokkering van cookies van derden uitschakelen ga je in google chrome - instellingen - geavanceerd - privacy en beveiliging - instellingen voor content - cookies - indirecte cookies blokkeren
en dan het schuifje daar veranderen in uit :)


Ook dit blijkt voor mij de oplossing van het probleem te zijn! 🤔
Aan Sander Ziggo,

Ik heb geen problemen met inloggen op mijn ziggo maar juist met uitloggen op mijn ziggo. Er verschijnt dan een foutmelding. Ik heb hierover 2x een mail gestuurd aan ziggo, helaas geen antwoord ontvangen. Ik hoop dat u het wel kunt oplossen.
Reputatie 4
Badge +2
Nu ik met de cookie toestemming work-around kan inloggen op mijn ziggo heb ik ook datzelfde probleem met uitloggen op mijn ziggo. En in tegenstelling tot de foutmelding bij uitloggen op het forum, wordt je in mijn ziggo helemaal niet uitgelogd. Dit ter bevestiging 🙂