1
Vraag
2
Reacties
EstherW

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tv ontvangen in verzorgingstehuis

Mijn vader is verhuisd naar een verzorgingstehuis. De medewerkers geven aan dat hij zelf een tv abonnement bij Ziggo (i.v.m. nieuwbouwproject) moet afsluiten om tv te kunnen kijken.
Ik zou graag het volgende willen weten:
Kunnen jullie zien of er een collectief tv abonnement is voor de betreffende zorginstelling waarop wij de tv kunnen aansluiten?
Hoe moeten we 1 aansluiting regelen op een adres waar meerdere aansluitingen zijn? Welke gegevens zijn hiervoor nodig?

Ik hoor graag van jullie zodat we dit in gang kunnen zetten.

Met vriendelijke groet, Esther
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes
EstherW ,

op https://www.ziggo.nl/televisie/kabel-tv/ kunt U een telefoonnummer achterlaten, Ziggo belt U dan terug. De meeste bejaarden en verzorgingshuizen hebben nog bekabeling die niet geschikt is voor digitale TV. Bij enkele wordt al gewerkt aan nieuwe bekabeling en dan kan er wel digitaal gekeken worden.

Succes.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes
EstherW ,

op https://www.ziggo.nl/televisie/kabel-tv/ kunt U een telefoonnummer achterlaten, Ziggo belt U dan terug. De meeste bejaarden en verzorgingshuizen hebben nog bekabeling die niet geschikt is voor digitale TV. Bij enkele wordt al gewerkt aan nieuwe bekabeling en dan kan er wel digitaal gekeken worden.

Succes.
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Als u zorgt dat uw postcode en huisnummer in uw profiel staan (alleen zichtbaar voor moderators) dan kan een moderator hierop reageren. (Bij moderatieteam gemeld).
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
De medewerkers in het verzorgingstehuis zullen toch wel weten hoe het is geregeld? Het zal niet de eerste keer zijn dat er een nieuwe bewoner komt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic