Francois83

Level 11
  • 607Posts
  • 31Oplossingen
  • 201Likes

TV Max - Onjuiste weergave zenderpakket (aantal zenders) in Mijn Ziggo

ik krijg niet de juiste zenderparken bij Internet Max en TV Max Next
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Francois83 Er is ook nog een rubriek extra zenders... Daar staat bv movie en serie xl..Wat überhaupt betekend : incl. de extra zenders . Mijn idee hier achter is..( eigen gedachten hoor) de abonnement of standaard wordt gemeld... De extra zenders apart gemeld dmv >movie en series xl die bij max zit????

Althans bij mij zo... Maar heb apart movie en serie xl (2e abbo met 250/25 mbps) dus kan anders zijn..

Dus die 80 + 36 met de movie en series xl kom je aan de zenders...125 +54, diensten worden dan apart vermeld is mijn idee wat ik al aangaf.

Bekijk in context

18 Reacties 18
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Met het pakket Movies en Series XL, dat ook in uw abonnementsgevels staat, krijgt u het maximale aantal zenders.
Francois83
Topicstarter
Level 11
  • 607Posts
  • 31Oplossingen
  • 201Likes
als dat zo is dan staat het verkeert in Mijn Ziggo want hoe ik het lees
staat er bij zenders voor Complete tv en niet voor max
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Francois83 Je hebt gelijk. Ook bij mij staat het verkeerd, n.l. 80 + 36 HD. Zelfs als ik die bij elkaar optel blijf ik nog onder de
125 zenders, behorend bij het MAX pakket.
Kan een type foutje op de site zijn natuurlijk.
Een moderator kan vast uitsluitsel hierover geven.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Bij mij staat het ook zo 80 + 36 maak je daar niet druk om, wordt vanzelf wel goed gezet.
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Ik maak me er ook zeker niet druk om Dave- , maar het is wel een correcte constatering van TS. in die zin dat op de site onbedoeld een verkeerde indruk wordt gewekt.
En dit kan dan bestaande klanten die willen overstappen naar dat pakket of nieuwe klanten in verwarring brengen.
Francois83
Topicstarter
Level 11
  • 607Posts
  • 31Oplossingen
  • 201Likes
ik maakt me niet druk ik willen alleen kentbaar maken aan Ziggo Community
wan ergens is er iets verkeert gegaan naar de max next aanbod
het zijt zenderpakket of gewoon een admin. foutje onder mijn Ziggo
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Ik zal het voorleggen aan Lycke Ziggo dan kan zij dit doorzetten aan Ziggo intern. :blush:

Bij deze door gegeven, wordt wel morge weer opgepakt, ze zijn nu naar huis.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Francois83 scherp! Dank voor je ontdekking 🙂 Dit moet inderdaad een foutje zijn. Om het voor mij helder te krijgen: Wat kan ik precies doorgeven aan het webteam? En belangrijker: Zie je nog andere fouten in de Mijn Ziggo pagina's?
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Anne H Ziggo ik had Lycke al bericht gestuurd jullie zitten toch bij elkaar deze mag ze skippen jij hebt hem nu ?
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Anne H Ziggo Ik had tv standaard met M&S XL, + internet max.
Nu alles opgeschroefd naar MAX.

In mijn ziggo staat nog steeds TV standaard . Zenders 80 + 36 HD
De kop is correct TV MAX + internet Max Next

Mogelijk ten overvloede: het werkende pakket is, voor zover ik kan overzien, wél correct.
Francois83
Topicstarter
Level 11
  • 607Posts
  • 31Oplossingen
  • 201Likes
Anne H Ziggo
bij max is het 125+ en 54 hd zenders en er staat nu aangegeven als Complete 80 + 36 hd zenders
veder al een eerdere gemelde fout van de modem zie topic https://community.ziggo.nl/mijn-ziggo-152/in-mijn-ziggo-bij-modem-verkeerde-modem-type-38612
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Francois83 Er is ook nog een rubriek extra zenders... Daar staat bv movie en serie xl..Wat überhaupt betekend : incl. de extra zenders . Mijn idee hier achter is..( eigen gedachten hoor) de abonnement of standaard wordt gemeld... De extra zenders apart gemeld dmv >movie en series xl die bij max zit????

Althans bij mij zo... Maar heb apart movie en serie xl (2e abbo met 250/25 mbps) dus kan anders zijn..

Dus die 80 + 36 met de movie en series xl kom je aan de zenders...125 +54, diensten worden dan apart vermeld is mijn idee wat ik al aangaf.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Het gaat inderdaad om een issue met de tekstuele weergave van het Abonnement. Dit heeft geen invloed op de diensten natuurlijk. Het lijkt erop dat het Max deel niet wordt meegenomen en dat je altijd naar de basis (Complete) hoeveelheid zit te kijken. Wij hebben speciaal voor onregelmatigheden op de website rechts in Mijn Ziggo een tab geplaatst met 'suggesties'. Dat is de meest directe manier om feedback aan het webteam te geven. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat verloopt. Zou je dat eens kunnen proberen? Meerdere meldingen geeft een hogere prioriteit.
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Zal ik me onder het genot van een kop koffie mee gaan bezighouden.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
KBX458 wrote:
Zal ik me onder het genot van een kop koffie mee gaan bezighouden.


Lekker. Goede koffie?
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Anne, zonder goede koffie kan ik hier onmogelijk presteren.:sweat_smile:
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
KBX458 wrote:
Anne, zonder goede koffie kan ik hier onmogelijk presteren.:sweat_smile:


Mee eens 🙂
Francois83
Topicstarter
Level 11
  • 607Posts
  • 31Oplossingen
  • 201Likes
ik zal via mijn Ziggo een suggestie plaatsen

Uitgelicht topic