Beantwoord

TV Max - Onjuiste weergave zenderpakket (aantal zenders) in Mijn Ziggo

  • 11 juni 2019
  • 18 Reacties
  • 239x Bekeken

Reputatie 5
Badge +7
ik krijg niet de juiste zenderparken bij Internet Max en TV Max Next


icon

Best beantwoord door robbo 11 juni 2019, 18:55

@Francois83 Er is ook nog een rubriek extra zenders... Daar staat bv movie en serie xl..Wat überhaupt betekend : incl. de extra zenders . Mijn idee hier achter is..( eigen gedachten hoor) de abonnement of standaard wordt gemeld... De extra zenders apart gemeld dmv >movie en series xl die bij max zit????

Althans bij mij zo... Maar heb apart movie en serie xl (2e abbo met 250/25 mbps) dus kan anders zijn..

Dus die 80 + 36 met de movie en series xl kom je aan de zenders...125 +54, diensten worden dan apart vermeld is mijn idee wat ik al aangaf.
Bekijk origineel

18 Reacties

Reputatie 7
Badge +25
Met het pakket Movies en Series XL, dat ook in uw abonnementsgevels staat, krijgt u het maximale aantal zenders.
Reputatie 5
Badge +7
als dat zo is dan staat het verkeert in Mijn Ziggo want hoe ik het lees
staat er bij zenders voor Complete tv en niet voor max
Reputatie 6
Badge +15
@Francois83 Je hebt gelijk. Ook bij mij staat het verkeerd, n.l. 80 + 36 HD. Zelfs als ik die bij elkaar optel blijf ik nog onder de
125 zenders, behorend bij het MAX pakket.
Kan een type foutje op de site zijn natuurlijk.
Een moderator kan vast uitsluitsel hierover geven.
Reputatie 7
Badge +26
Bij mij staat het ook zo 80 + 36 maak je daar niet druk om, wordt vanzelf wel goed gezet.
Reputatie 6
Badge +15
Ik maak me er ook zeker niet druk om @Dave- , maar het is wel een correcte constatering van TS. in die zin dat op de site onbedoeld een verkeerde indruk wordt gewekt.
En dit kan dan bestaande klanten die willen overstappen naar dat pakket of nieuwe klanten in verwarring brengen.
Reputatie 5
Badge +7
ik maakt me niet druk ik willen alleen kentbaar maken aan @Ziggo Community
wan ergens is er iets verkeert gegaan naar de max next aanbod
het zijt zenderpakket of gewoon een admin. foutje onder mijn Ziggo
Reputatie 7
Badge +26
Ik zal het voorleggen aan @Lycke Ziggo dan kan zij dit doorzetten aan Ziggo intern. 😊

Bij deze door gegeven, wordt wel morge weer opgepakt, ze zijn nu naar huis.
Reputatie 7
Hallo @Francois83 scherp! Dank voor je ontdekking 🙂 Dit moet inderdaad een foutje zijn. Om het voor mij helder te krijgen: Wat kan ik precies doorgeven aan het webteam? En belangrijker: Zie je nog andere fouten in de Mijn Ziggo pagina's?
Reputatie 7
Badge +26
@Anne H Ziggo ik had Lycke al bericht gestuurd jullie zitten toch bij elkaar deze mag ze skippen jij hebt hem nu 😉
Reputatie 6
Badge +15
@Anne H Ziggo Ik had tv standaard met M&S XL, + internet max.
Nu alles opgeschroefd naar MAX.

In mijn ziggo staat nog steeds TV standaard . Zenders 80 + 36 HD
De kop is correct TV MAX + internet Max Next

Mogelijk ten overvloede: het werkende pakket is, voor zover ik kan overzien, wél correct.
Reputatie 5
Badge +7
@Anne H Ziggo
bij max is het 125+ en 54 hd zenders en er staat nu aangegeven als Complete 80 + 36 hd zenders
veder al een eerdere gemelde fout van de modem zie topic https://community.ziggo.nl/mijn-ziggo-152/in-mijn-ziggo-bij-modem-verkeerde-modem-type-38612
Reputatie 7
Badge +26
@Francois83 Er is ook nog een rubriek extra zenders... Daar staat bv movie en serie xl..Wat überhaupt betekend : incl. de extra zenders . Mijn idee hier achter is..( eigen gedachten hoor) de abonnement of standaard wordt gemeld... De extra zenders apart gemeld dmv >movie en series xl die bij max zit????

Althans bij mij zo... Maar heb apart movie en serie xl (2e abbo met 250/25 mbps) dus kan anders zijn..

Dus die 80 + 36 met de movie en series xl kom je aan de zenders...125 +54, diensten worden dan apart vermeld is mijn idee wat ik al aangaf.
Reputatie 7
Het gaat inderdaad om een issue met de tekstuele weergave van het Abonnement. Dit heeft geen invloed op de diensten natuurlijk. Het lijkt erop dat het Max deel niet wordt meegenomen en dat je altijd naar de basis (Complete) hoeveelheid zit te kijken. Wij hebben speciaal voor onregelmatigheden op de website rechts in Mijn Ziggo een tab geplaatst met 'suggesties'. Dat is de meest directe manier om feedback aan het webteam te geven. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat verloopt. Zou je dat eens kunnen proberen? Meerdere meldingen geeft een hogere prioriteit.
Reputatie 6
Badge +15
Zal ik me onder het genot van een kop koffie mee gaan bezighouden.
Reputatie 7
Zal ik me onder het genot van een kop koffie mee gaan bezighouden.

Lekker. Goede koffie?
Reputatie 6
Badge +15
Anne, zonder goede koffie kan ik hier onmogelijk presteren.😅
Reputatie 7
Anne, zonder goede koffie kan ik hier onmogelijk presteren.😅

Mee eens :)
Reputatie 5
Badge +7
ik zal via mijn Ziggo een suggestie plaatsen

Reageer