1
Vraag
2
Reacties
Skies

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

TV Max Next en nog steeds geen Ziggo Sport Totaal?

Ik heb recentelijk het allerduurste TV abbonement aangeschaft (TV Max Next) en tot mijn totale verbijstering zou ik nog eens 15,- in de maand bij moeten betalen om die extra Ziggo Sport kanalen te kunnen zien? Klopt dit echt? Nooit van mijn leven.

Hier komt overigens nog bij dat het de eerste maand gratis zou zijn, maar ik kan die kanalen al een week niet meer zien terwijl ik het 9 november pas heb afgesloten. En het kastje dus nog geen twee weken in gebruik heb.

Kan ik ook een Mediabox Next krijgen met het aller goedkoopste TV abbonement? Die extra kanalen kunnen me namelijk gestolen worden als het alleen maar kanalen zijn die ik toch nooit kijk.

Edit: typo in de titel maar die kan ik niet veranderen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Geronimo77

Level 1
  • 49Posts
  • 5Oplossingen
  • 20Likes
Skies wrote:

Kan ik ook een Mediabox Next krijgen met het aller goedkoopste TV abbonement? Die extra kanalen kunnen me namelijk gestolen worden als het alleen maar kanalen zijn die ik toch nooit kijk.

 

Nope kan niet

 

Skies wrote:

Ik heb recentelijk het allerduurste TV abbonement aangeschaft (TV Max Next) en tot mijn totale verbijstering zou ik nog eens 15,- in de maand bij moeten betalen om die extra Ziggo Sport kanalen te kunnen zien? Klopt dit echt? Nooit van mijn leven.

Zo staat het heel duidelijk op de site omschreven, dus ja. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Geronimo77

Level 1
  • 49Posts
  • 5Oplossingen
  • 20Likes
Skies wrote:

Kan ik ook een Mediabox Next krijgen met het aller goedkoopste TV abbonement? Die extra kanalen kunnen me namelijk gestolen worden als het alleen maar kanalen zijn die ik toch nooit kijk.

 

Nope kan niet

 

Skies wrote:

Ik heb recentelijk het allerduurste TV abbonement aangeschaft (TV Max Next) en tot mijn totale verbijstering zou ik nog eens 15,- in de maand bij moeten betalen om die extra Ziggo Sport kanalen te kunnen zien? Klopt dit echt? Nooit van mijn leven.

Zo staat het heel duidelijk op de site omschreven, dus ja. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ziggo Sport kanaal 14 zit in je abonnement.

Voor de andere Ziggo Sport Totaal kanalen zie:

https://www.ziggosport.nl/kijken

 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Ook ik heb het Max pakket én een Vodafoon abonnement. Daardoor heb ik Ziggo sport totaal met 6 zenders gratis mogen ontvangen/kiezen.

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

Ziggo Sport Totaal: hebt u toevallig ook een abonnement bij HollandsNieuwe? Zo ja, dan gratis extra's, zie hier.

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @Skies

Bij het TV Max Next pakket behoren niet de kanalen van Ziggo Sport Totaal. Dit is een los zenderpakket wat je hierbij zou kunnen bestellen. Als je de combinatie Vodafone/Ziggo hebt kan Ziggo Sport Totaal gekozen worden als gratis TV pakket. Alle informatie hierover en voorwaarden vind je op deze pagina.  Of als je Hollands Nieuwe afneemt, zoals @Pasi kun je de informatie en voorwaarden hier vinden. 

Welke kanalen er wel inbegrepen zitten kun je vinden op deze pagina. De kanalen die bij het TV Max pakket in begrepen zitten zijn: Kabel TV, TV Standard en Movies en Series XL. 

De Mediabox wordt zoals @Be rt en @Geronimo77  ook al aangaven inderdaad niet in bruikleen geleverd bij het TV Start pakket of het TV Complete pakket. Dit is momenteel alleen het geval bij het TV Max pakket in combinatie met het Internet Complete of Internet Max pakket. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic