Vraag

Topic verdwenen :)

  • 8 januari 2019
  • 7 reacties
  • 115 keer bekeken

Een poosje terug heb ik problemen gehad met de Black friday deal (verkeerde abonnement en zo)
Nu heeft @Michael Ziggo mij gezegd dat als er toch belkosten gerekend werden ik dat maar even aan moest geven als de factuur kwam.

Maar het topic is verdwenen, dus nu maar even een nieuwe aangemaakt.
Kijk ik verkeerd of staat het ergens anders?

Ik ben benieuwd :)

Mvg Jolanda

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

7 Reacties

Reputatie 7
Badge +17
Fijn te horen dat je je nu schaart bij de groep tevreden klanten Jolanda.
En ook bedankt voor jouw geduld in deze. 😊
Alles loopt nu goed en is opgelost :)
Bedankt voor het geduld de afgelopen tijd.

En @Sander Ziggo voor het afsluiten hiervan 😉

Mvg Jolanda
Hoi :)

Gelijk heeft hij!
Bij deze gedaan @Sander Ziggo

Ik hoor het wel,

Mvg Jolanda
Reputatie 7
@Jojo22, Michael dendert momenteel van een piste af. Wil je mij een privébericht sturen met jouw gegevens en verhaal? Dan kijk ik er voor je na.
Reputatie 7
Badge +17
Komt zeker en vast goed.
Jij ook een fijne avond.
Dat ik geduld moet hebben weet ik 😂
Maar thnx voor de info, ik wacht het even af.

Fijne avond!
Reputatie 7
Badge +17
Goeie middag Jolanda,
Het eerdere topic is waarschijnlijk per abuis op zolder beland. Maar met dit nieuwe krijg je vast contact met @Michael Ziggo . Maar wel weer met het gebruikelijke geduld.😉