1
Vraag
2
Reacties
Wibisa

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Terug naar Ziggo

Hallo

Ik zit er aan te denken om weer terug te gaan naar Ziggo, alleen wil ik geen XL box maar de nieuwe Nextbox. Ook wil ik een tweede box voor de slaapkamer (geen CI module) omdat dat niet gaat hier. Ik heb al een aantal keren gevraagd om mij terug te bellen maar dan kom ik in de wacht die dan ook nog een half uur duurt. Dus vraag ik het hier maar even wat de mogelijkheden zijn.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi,

De nieuwe Mediabox Next is nog niet uitgerold en is daarom nog niet te bestellen. Er is op dit moment alleen een softlaunch om zo goed te kunnen kijken wat er gebeurt en is hier makkelijk op in te spelen.

Als je echt de Mediabox XL niet wilt, kun je 2 dingen doen. Of je vraagt TV Start aan en wanneer de Mediabox Next komt, switch je naar dat TV pakket of je wacht nog heel even met weer terugkomen naar Ziggo.
Het kan namelijk niet lang meer duren voordat de box volledig uitgerold wordt 🙂

Groet,
Evert

Bekijk in context

3 Reacties 3
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi,

De nieuwe Mediabox Next is nog niet uitgerold en is daarom nog niet te bestellen. Er is op dit moment alleen een softlaunch om zo goed te kunnen kijken wat er gebeurt en is hier makkelijk op in te spelen.

Als je echt de Mediabox XL niet wilt, kun je 2 dingen doen. Of je vraagt TV Start aan en wanneer de Mediabox Next komt, switch je naar dat TV pakket of je wacht nog heel even met weer terugkomen naar Ziggo.
Het kan namelijk niet lang meer duren voordat de box volledig uitgerold wordt 🙂

Groet,
Evert
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Houd er bij installatie in de slaapkamer ook rekening mee dat de next in principe zowel coax als netwerkverbinding nodig heeft om goed te werken en niet, zoals met de oude XL, slechts 1 van de 2.
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi Wibisa
Wat leuk dat je er weer aan zit te denken om terug te komen naar Ziggo.
Altijd leuk om te horen natuurlijk. :blush:

Je zou eventueel nog Wifi kunnen gebruiken, als je goede Wifi hebt 🙂
Hier heb ik namelijk in de slaapkamer een Next staan en die gaat gewoon via Wifi en dat gaat prima. Geen enkel probleem mee en ook Replay TV en/of alle opgenomen programma's kan ik er prima op kijken (nu gebruik ik niet de Ziggo Router voor Wifi).

Maar het is wat Nick999 zegt, je moet dan anders wel beide naar boven hebben. Of proberen via Wifi, wat ik hier ook heb. Laten we hopen dat de uitrol snel gaat gebeuren, zitten wel meer mensen te wachten op deze nieuwe Mediabox Next.

En als je dan toch Ziggo hebt kan je ook Vodafone erbij nemen, meer info, zie hier. Oh, beetje extra info kan geen kwaad, toch 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic