T.a.v Cecilia of Gianna,
In de correspondentie via de ziggo communety heb ik contact met u gehad over terugbetaling van een bedrag van € 48,18 wat ik nog van Ziggo tegoed heb. U heeft mij beloofd dat dit bedrag binnen 14 dagen zou worden teruggestort op mijn rekening. Helaas is dit top op heden niet gebeurt. Ik heb hierover een mail gestuurd aan Ziggo, geen reactie ontvangen. Ook een telefoongesprek met Ziggo waarin werd beloofd dat voornoemd bedrag direct zou worden overgemaakt, is niet nagekomen.
Ik vindt het ook best als u voornoemd bedrag in mindering brengt op de rekening van september. Niets doen is geen optie. Als u niets doet zal ik genoodzaakt zijn het bedrag van september door mijn bank te laten storneren. Vervolgens zal ik het verschuldigde bedrag handmatig aan u overmaken minus die € 48,18 uiteraard. Aan u de keuze. Rest mij nog u te zeggen dat ik zeer ontevreden ben over de gang van zaken.