Paul S

Level 6
  • 118Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

Tegoed € 48,18 van Ziggo

T.a.v Cecilia of Gianna,

In de correspondentie via de ziggo communety heb ik contact met u gehad over terugbetaling van een bedrag van € 48,18 wat ik nog van Ziggo tegoed heb. U heeft mij beloofd dat dit bedrag binnen 14 dagen zou worden teruggestort op mijn rekening. Helaas is dit top op heden niet gebeurt. Ik heb hierover een mail gestuurd aan Ziggo, geen reactie ontvangen. Ook een telefoongesprek met Ziggo waarin werd beloofd dat voornoemd bedrag direct zou worden overgemaakt, is niet nagekomen.

Ik vindt het ook best als u voornoemd bedrag in mindering brengt op de rekening van september. Niets doen is geen optie. Als u niets doet zal ik genoodzaakt zijn het bedrag van september door mijn bank te laten storneren. Vervolgens zal ik het verschuldigde bedrag handmatig aan u overmaken minus die € 48,18 uiteraard. Aan u de keuze. Rest mij nog u te zeggen dat ik zeer ontevreden ben over de gang van zaken.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19180Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @Paul S en welkom op de Community,

Goed dat je nog even aan de bel trekt. Ik zie dat voor het  bedrag van € 48,18 al een terugboekingsverzoek is ingeschoten voor op het bij ons bekende rekeningnummer. Dit kan ik helaas niet meer tegenhouden, dus een verrekening met de factuur gaat niet lukken. 
Het verzoek is er op 10 augustus 2020 ingezet. Afhankelijk van de verwerkingstijd bij de bank zou het dan vanaf nu binnen 2 a 3 dagen op jouw rekening moeten staan.

Groeten,

Paul

 

Bekijk in context

11 Reacties 11
Verwijderd account
Niet van toepassing

@Paul S Ik snap volkomen je frustratie alleen bovengenoemde opties storneren en resterende bedrag overmaken is niet handig. Het gevolg is dat Ziggo totaal de weg kwijt raakt betreft facturen etc met alle gevolgen van dien dat het nog een grotere chaos wordt. Mijn advies zou zijn wacht even tot @Lycke Ziggo ,@Cecilia Ziggo@Paul Ziggo of @Alex Ziggo reageren op jouw topic. Het wordt hoe dan ook adeqaat opgelost heb even geduld. Even iets anders staan jouw postcode en huisnummer in jouw profiel?. Zoja dan kunnen zij direct zien in het systeem hoe of wat. Zie ook een andere topic over dit onderwerp https://community.ziggo.nl/abonnement-mijn-ziggo-153/mijn-ziggo-productoverzicht-leeg-58876?postid=6...

Paul S
Topicstarter
Level 6
  • 118Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

T.a.v. Hans W,

Ik wacht al bijna een maand op die € 48,18 die ik van Ziggo tegoed heb. Geduld heb ik genoeg gehad. Als er niets gebeurt blijft storneren mijn enige optie, of moet ik soms een advocaat in de arm nemen voor die 48,00 euro? Dat kost meer dan het oplevert!

Verwijderd account
Niet van toepassing

@Paul S Zou ik niet doen dat levert niks op kost idd meer dat het oplevert plus zeer veel frustratie. Mijn ervaringen in het verleden met tegoed van Ziggo is dat het nooit apart terug werd gestort op je bankrekening maar altijd wordt verrekend met je maandelijks factuur maar dat wist je denk ik ondertussen wel. Hoe dan ook @Paul S het komt goed. Nog een tip misschien als je iemand wil aanspreken op deze forum kun je ook @ indrukken en dan zie je de desbetreffende naam staan in rechter kolom zoals @Hans.W Doe je dit dan krijgt desbetreffende persoon een mailtje dat er gereageerd is in desbetreffende topic of in de topic die hij of zij heeft gestart. Uiteraard moet in je profiel deze melding aangevinkt staan. Misschien wel leuk deze https://community.ziggo.nl/over-onze-community-210/de-community-moderators-dit-kan-je-van-ons-verwac...

Paul S
Topicstarter
Level 6
  • 118Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

Hans W,

Ik zal nog even afwachten of het bedrag van € 48,18 in mindering wordt gebracht op de rekening van september 2020, omdat volgens jou gebruikelijk is. Als dit niet gebeurt blijft storneren mijn enige optie. Ik hoop dat Ziggo het zover niet wil laten komen.

Verwijderd account
Niet van toepassing

@Paul S Lijkt me idd een goed plan. Toch wel handig als 1 vd Ziggo mods reageren of dit idd met aankomende factuur wordt verrekend. Hoor graag van je hoe dit verder afloopt.

Paul S
Topicstarter
Level 6
  • 118Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

Ik heb zojuist een mail gehad van Thijs van Ziggo die beweert dat het bedrag van € 48,18 wordt terug gestort, dit gaat weer 14 dagen duren. Dit is voor mij niet acceptabel. Ik heb Thijs geantwoord dat het voor mij en voor Ziggo veel makkelijker is voornoemd bedrag gewoon in mindering te brengen op de rekening van september

Ik wacht zijn antwoord af.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19180Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @Paul S en welkom op de Community,

Goed dat je nog even aan de bel trekt. Ik zie dat voor het  bedrag van € 48,18 al een terugboekingsverzoek is ingeschoten voor op het bij ons bekende rekeningnummer. Dit kan ik helaas niet meer tegenhouden, dus een verrekening met de factuur gaat niet lukken. 
Het verzoek is er op 10 augustus 2020 ingezet. Afhankelijk van de verwerkingstijd bij de bank zou het dan vanaf nu binnen 2 a 3 dagen op jouw rekening moeten staan.

Groeten,

Paul

 

Paul S
Topicstarter
Level 6
  • 118Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

T.a.v. Paul Ziggo,

Bedankt voor je bericht, vandaag 12 augustus is het bedrag van € 48,18 nog niet bijgeschreven op mijn rekening. Ik wacht het nog even af.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19180Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Paul S Een dezer dagen moet het op jouw rekening staan. Dit kan nu nooit heel lang meer duren. 
Groeten,

Paul

Paul S
Topicstarter
Level 6
  • 118Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

T.a.v. Paul Ziggo, 

Eindelijk is het bedrag van € 48,18 op mijn rekening bijgeschreven. Bedankt hiervoor, u bent de enige Ziggo medewerker, die zich aan zijn woord heeft gehouden.

Met vriendelijke groet,

Paul S.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19180Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Paul S Super! Fijn dat het bedrag eindelijk is bijgeschreven. Mijn excuses dat dit even geduurd heeft. 
Ik hoor het graag als we je verder nog ergens mee kunnen helpen. 

Nog een prettige dag gewenst!
Groeten,

Paul

Uitgelicht topic