1
Vraag
2
Reacties
Johan C.

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Storing ventilator wijkverdeelkast in Joure

Goedenavond Ziggo,

Naast mijn woning staat een grijze verdeelkast, waarvan de ventilator op hol is geslagen. De ventilator draait nu al 6 weken onafgebroken en jammert dag en nacht door.

Daarom het verzoek van mijn kant deze te repareren. Locatie ***

Het betreft hier geen glasvezelkast van de KPN. Ik heb hun gevraagd hierna te kijken. Hun bevinding was dat de kast inderdaad veel lawaai maakt, maar dat deze van jullie is.

Met vriendelijke groet,
Johan C.
[video]https://youtu.be/wgCQ5JmQK78[/video]
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes
Hoi Johan C. ,

Ten eerste; van harte welkom hier op de Community!

Ten tweede; Mijn hemel, wat een lawaai :scream: Het is duidelijk dat de kast het met deze tropische temperaturen ontzettend moeilijk heeft en hierdoor overuren loopt te draaien. Het lijkt mij niet verkeerd om hier actie op te ondernemen.

Ik zorg er graag voor dat hier melding van wordt gemaakt, zodat er iemand langs kan komen om dit goed onder de loep te nemen en te repareren. Hiervoor moet ik een order aanmaken en heb ik de locatie nodig van de kast. Ik zou je willen vragen om in je profiel je postcode en huisnummer te noteren. Alleen ik kan de adresgegevens op je profiel dan zien en zal dan de juiste acties ondernemen om de kast te laten repareren.

Geef je hier een gil als je de gegevens op je profiel hebt ingevuld? Dan kan ik aan de slag!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes
Hoi Johan C. ,

Ten eerste; van harte welkom hier op de Community!

Ten tweede; Mijn hemel, wat een lawaai :scream: Het is duidelijk dat de kast het met deze tropische temperaturen ontzettend moeilijk heeft en hierdoor overuren loopt te draaien. Het lijkt mij niet verkeerd om hier actie op te ondernemen.

Ik zorg er graag voor dat hier melding van wordt gemaakt, zodat er iemand langs kan komen om dit goed onder de loep te nemen en te repareren. Hiervoor moet ik een order aanmaken en heb ik de locatie nodig van de kast. Ik zou je willen vragen om in je profiel je postcode en huisnummer te noteren. Alleen ik kan de adresgegevens op je profiel dan zien en zal dan de juiste acties ondernemen om de kast te laten repareren.

Geef je hier een gil als je de gegevens op je profiel hebt ingevuld? Dan kan ik aan de slag!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic