Hey all.
Waar het idee vandaan komt dat een kaart na 4 maanden niet meer gebruikt kan worden, weet ik niet helemaal ik denk dat er een aantal zaken door elkaar worden gehaald.
- Klanten kunnen geen eigen gekochte kaarten of kaarten die ze bijvoorbeeld van iemand anders overnemen, laten activeren op hun account.
- Wanneer je kaarten aan je klantnummer gekoppeld hebt, doordat je deze ooit gekregen/gekocht of dergelijke hebt, blijven ze aan je klantnummer gekoppeld (ook als je ze maanden/jaren niet gebruikt). Mits je niet te veel kaarten op je klantnummer hebt.
- Heb je een kaart die wel aan je klantnummer is gekoppeld, maar momenteel niet meer werkt (vaak doordat je hem een paar maanden niet gebruikt hebt), kan het zijn dat je hem even moet heractiveren door de zenders er opnieuw op te laden via mijnZiggo.
@petervdgeest. Ik zie op jouw klantnummer 1 virtuele smartcard (Mediabox XL heeft deze ingebouwd) en 3 losse smartcards. Gaat het hier niet om 1 van deze kaarten?