IkkeKappie

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Signaal

Waneer krijgen wij signaal op de coax kabel. Ik zie daar nu nog niks op en maandag 19-8 zouden wij moeten kunnen kijken?
8 Reacties 8
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Als u wat geluk heeft op 19 aug 2019 om 00.00 uur. Anders in de loop van de morgen. Echter uw adres moet wel zijn aangesloten in de straat/wijkkast. Is er eerder een Ziggo abonnement op uw adres geweest?
Als u in uw profiel uw postcode en huisnummer vermeldt, kan een voorbijkomende moderator misschien voor u kijken.
IkkeKappie
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemorgen,
Nee voorheen geen signaal hier geweest van Ziggo altijd Kon.
Adres is.
***Privégegevens verwijderd door moderator***
Zeeburgia

Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes
Ik vind het niet verstandig om in een topic je adresgegevens te posten, ook niet in je profielgegevens zoals JanFadviseerde. Ik zou persoonlijk volstaan met je postcode zonder huisnummer. Pas wanneer een Ziggo moderator met u contact zoekt, kunt u uw exacte adresgegevens via een PM naar een moderator zenden.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Mods vragen regelmatig Postcode en huisnr in het Profiel te zetten, als eenvoudiger alternatief voor melding via PM.
Alleen zij kunnen dit zien.
Dit om het dossier alvast te kunnen gaan bekijken.
Je mag daardoor aannemen dat dit een veilige werkwijze zou moeten zijn.
Over of dit ook 100% zo is, ga ik geen uitspraak doen.
Zeeburgia

Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes
In mijn profiel heb ik doelbewust alleen de 4 cijfers van mijn postcode vermeld.
Ik heb mij indertijd bij het invullen van de gegevens verbaasd dat de postcode en adres tot de mogelijkheden behoren om in te vullen. Weliswaar staat erachter 'privé' maar ik kan deze door te klikken op mijn embleem wel inzien (als proef heb ik tijdelijk mijn huisnummer ingevuld). Is het zo dat anderen die gegevens niet kunnen zien?
Het was in ieder geval onhandig dat de TS zijn exacte adresgegevens in dit topic heeft gezet.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Is het zo dat anderen die gegevens niet kunnen zien?

Ja. Probeer maar dieper in mijn Profiel te kijken, dan naar wat je meteen te zien krijgt.. Dat lukt je niet. Mijn Postcode en huisnr zijn ingevuld.
Uiteraard is het vermelden van privegegevens in een reaktie niet verstandig.
Zeeburgia

Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes
Je hebt gelijk. In het Community is in een topic van Lycke uitgebreide informatie te lezen over profielgegevens: https://community.ziggo.nl/over-onze-community-210/je-profiel-aanpassen-25424
Ik die van mij nu met een gerust hart aanpassen met mijn exacte adresgegevens.
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
IkkeKappie Welkom op de Community en natuurlijk bij Ziggo! Je adresgegevens uit een eerder bericht heb ik voor je verwijderd. Er is momenteel nog geen signaal op de woning. dit gaat morgenvroeg tussen 08:00 en 13:00 uur gebeuren. laat je morgen weten hoe het gegaan is?

Uitgelicht topic