ZeusFFWD

Level 1
  • 29Posts
  • 4Oplossingen
  • 7Likes

samenwonen

Hallo Ziggo,

 

Heb een vraag over hoe ik dit het beste kan regelen.

Ik ga samenwonen en wil mijn abonnement mee verhuizen naar het andere adres.

Op dat adres is momenteel ook nog een abbo actief. Wat is de juiste weg om dit voor elkaar te krijgen?

Reden dat ik mijn abbo wens mee te nemen is omdat ik nog een Complete abbo heb met Next box, en die wil ik graag behouden ;).

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Dat klinkt goed, @ZeusFFWD

Je kunt het beste gewoon even contact zoeken met de afdeling opzeggingen. Het abonnement dat nu actief staat op het adres moet beëindigd worden. Zodra er een beëindiging in de toekomst in het systeem staat kan jouw huidige abonnement naar het nieuwe adres verhuisd worden. Houd je ons op de hoogte of het lukt?

Bekijk in context

7 Reacties 7
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Hoi @ZeusFFWD 
Wat leuk dat je gaat verhuizen en ik kan je zeggen dat je gewoon je abonnement kan meenemen. Geef je verhuizing uiterlijk drie dagen voor je verhuisdatum door en geniet direct weer van tv en internet in je nieuwe huis. Ziggo werkt de administratie bij en checken het signaal. Jij hoeft alleen maar je spullen in te pakken. Je modem, mediabox en kabels plug je zo weer in op je nieuwe adres. Zo voelt je nieuwe huis meteen weer thuis.

Verhuizing doorgeven kan via deze pagina:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/verhuizen

ZeusFFWD
Topicstarter
Level 1
  • 29Posts
  • 4Oplossingen
  • 7Likes

@EnergieBoy 

 

En hoe word dan het abonnement beëindigd wat er momenteel op dat adres actief is?

EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
ZeusFFWD wrote:

@EnergieBoy

 

En hoe word dan het abonnement beëindigd wat er momenteel op dat adres actief is?

Dat moet de vorige eigenaar doen natuurlijk. Die gaat ook verhuizen en neemt zijn spullen weer mee, als die Ziggo had. Anders is er geen abonnement op dat adres. Alle informatie is te lezen op die pagina en mocht je nog een dringende vraag hebben, kan je ook de klantenservice bellen en het direct per telefoon regelen. 

Let op eventuele wachttijden bij het bellen (of via chat, dat kan ook nog).

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hi @ZeusFFWD

Leuk dat je gaat samenwonen! Tenminste, ik ga er vanuit dat het leuk wordt 

Wat is precies de situatie? Trek je bij iemand in die al een Ziggo abonnement heeft? Of gaat eigenaar van het huidige Ziggo abonnement verhuizen?

ZeusFFWD
Topicstarter
Level 1
  • 29Posts
  • 4Oplossingen
  • 7Likes

Hey @Rikst Ziggo 

 

Dat samenwonen gaat wel goed komen haha!

De situatie is dat ik mijn huurhuis ga opzeggen waar ik een complete/complete abonnement heb met Next (fUPC gebied). Dat abonnement wil ik graag verhuizen naar het adres waar we gaan samenwonen (haar huis) waar een TV Start/Internet Complete met Humax (uit mn hoofd) abonnement actief is (fZiggo gebied).

Logischerwijs wil ik mijn abo behouden omdat we anders de Next kwijt zijn .

Dus mijn concrete vraag is eigenlijk, wat is nu het slimste om te doen om er voor te zorgen dat we geen downtime ervaren en ik mijn abo en apparatuur mee neem naar haar huis,

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Dat klinkt goed, @ZeusFFWD

Je kunt het beste gewoon even contact zoeken met de afdeling opzeggingen. Het abonnement dat nu actief staat op het adres moet beëindigd worden. Zodra er een beëindiging in de toekomst in het systeem staat kan jouw huidige abonnement naar het nieuwe adres verhuisd worden. Houd je ons op de hoogte of het lukt?

ZeusFFWD
Topicstarter
Level 1
  • 29Posts
  • 4Oplossingen
  • 7Likes

Ga ik doen. Bedankt @Rikst Ziggo 

Uitgelicht topic