Beantwoord

Retourdoos/sticker

  • 1 juli 2019
  • 4 Reacties
  • 5440x Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
Ik heb nu al bijna 2 maanden apparatuur staan en wil dat nu toch weleens terug sturen. Blijkbaar is het een erg lastig procedure om per mei iedereen een retourdoos te sturen en wacht ik er al een hele tijd op. Inmiddeld wordt mijn vrouw beetje geiriteerd van doos die al bijna 2 maanden in de gang staat te wachten om retour gestuurd te worden.

Krijg ik deze week de retour info of moet ik het bij het afval station afgeven, ben er nu wel klaar mee (zeker na alle foutieve rekeningen die ik als cadeautje heb mogen ontvangen voor het aansluiten van een ander abonnement)
icon

Best beantwoord door KBX458 1 juli 2019, 14:04

Via https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/
de chat een retourdoos vragen.

Of heb je alleen het retouradres nodig?

XPO Ziggo
Antwoordnummer 1070
5800 VB VENRAY


Wel je verzendbewijs goed bewaren!!

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +17

Via https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/
de chat een retourdoos vragen.

Of heb je alleen het retouradres nodig?

XPO Ziggo
Antwoordnummer 1070
5800 VB VENRAY


Wel je verzendbewijs goed bewaren!!

Reputatie 7
Badge +17
Dan is hier het adres:
XPO ZIGGO
Antwoordnummer 1070
5800 VB VENRAY

Wel het verzendbewijs bewaren met de omschrijving van het artikel.
Ik heb net ergens anders gelezen dat deze week de retourdozen echt eraan komen.
@Mark - Den Haag

Noteer ook het serienummer/CA ID op je verzendbewijs na verzending, dan weet je precies wat er met welk 3S PostNL nummer is retour gestuurd.
Gisteren een retour doos ontvangen
Maar geen adres sticker waar heen moet