Beantwoord

Retouradres Ziggo

  • 21 november 2018
  • 2 Reacties
  • 14076x Bekeken

Mijn broer is verhuisd en heeft in verband daarmee zijn abonnementen opgezegd. Hij heeft aan mij gevraagd om de mediabox van UPC, interactieve TV van UPC en het modem van Ziggo te retourneren. De retourdozen waren nog niet binnen en nu kan ik niet meer in zijn voormalige woning. Ik heb dus nieuwe retourdozen nodig, of een adres waar ik dit heen kan sturen. Vreemd genoeg kan ik nergens een adres vinden waar dit heen kan. Ik hang al een tijd in de wacht bij de telefonische klantenservice, dus vroeg mij even af hoe ik dit het beste kan oplossen (zonder mijn hele avond kwijt te zijn).
icon

Best beantwoord door Michael Ziggo 23 november 2018, 16:53

Welkom op de Community, @Spruitjesvla.

Logisch dat je nu actie wilt ondernemen. Mocht je nog geen contact hebben opgenomen dan plaats ik hierbij het retouradres.

XPO/Ziggo
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray

Vergeet niet het verzendbewijs te bewaren, puur voor het geval er onderweg iets niet goed gaat. Fijn weekend!
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +26
Even chatten.


https://www.ziggo.nl/chatten
Reputatie 7
Welkom op de Community, @Spruitjesvla.

Logisch dat je nu actie wilt ondernemen. Mocht je nog geen contact hebben opgenomen dan plaats ik hierbij het retouradres.

XPO/Ziggo
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray

Vergeet niet het verzendbewijs te bewaren, puur voor het geval er onderweg iets niet goed gaat. Fijn weekend!