Beantwoord

Restitutie bij geen diensten

• 20 januari 2020
  • 6 reacties
  • 175 keer bekeken

Ik heb al sinds 5 december 2019 geen internet/tv nu komt er rindelijk 21 januari 2020 een monteur langs.

Ik wil gaarne restitutie voor het aantal dagen dat de dienst niet geleverd is.

Hoeverel heb ik recht?

Hoe vraag ik het aan?

icon

Best beantwoord door Evert 20 januari 2020, 21:05

Hoi,

Mocht dit door Ziggo komen, dan kun je, als alles weer in orde is, bij Ziggo om de compensatie vragen. Dat kan bij de klantenservice, maar Ziggo moderators hier op de community kunnen het ook voor je regelen. Geef in het laatste geval dan hier even aan wanneer alles weer werkt en zet je postcode en huisnummer in je profiel. (Alleen zichtbaar voor jouzelf en de moderators)

Je kunt de compensatie pas achteraf aanvragen, omdat dan ook pas duidelijk is hoelang het daadwerkelijk geduurd heeft.

Groet,

Evert

Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi,

Mocht dit door Ziggo komen, dan kun je, als alles weer in orde is, bij Ziggo om de compensatie vragen. Dat kan bij de klantenservice, maar Ziggo moderators hier op de community kunnen het ook voor je regelen. Geef in het laatste geval dan hier even aan wanneer alles weer werkt en zet je postcode en huisnummer in je profiel. (Alleen zichtbaar voor jouzelf en de moderators)

Je kunt de compensatie pas achteraf aanvragen, omdat dan ook pas duidelijk is hoelang het daadwerkelijk geduurd heeft.

Groet,

Evert

Dank voor de tip. Ik wacht morgen de monteur af en ga dan ad slag.

Fijne avond!

Dit:

staat daarover in de algemene voorwaarden.

Dank voor de informatie. Herroepen op de algemene voorwaarden is altijd handig om het gesprek cq aanspraak kort en zakeijk te houden.

Ik zal er mijn profijt van trachten te nemem.

Fijne avond

Gelukkig doet Ziggo nooit moeilijk als duidelijk is dat diensten niet geleverd zijn.

Er wordt gekeken van het eerste moment van melden van het probleem of als het een Ziggo storing is, vanaf dat moment, totdat je meld dat het probleem is opgelost.

Pas dan kan het totaal van de compensatie berekend worden.

Reputatie 7

Hey @Vujosevic . Welkom hier!

Poeh, al sinds 5 december zonder diensten? Dat is wel heel erg lang! Ik ben meteen je gegevens ingedoken om te kijken wat er aan de hand is. Hier valt me meteen op dat ik 15 januari voor het eerst contact zie over dit alles. Mag ik vragen waarom je tussen 5 december en 15 januari geen contact met ons gehad hebt? 

Ik ben natuurlijk ook heel benieuwd naar wat uiteindelijk precies de reden is dat je zonder diensten zit Laat je ons weten wat het euvel was, als de monteur geweest is? :-) 

Reageer