Natnael

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

product van de ziggo niet gekregen

Ik ben vroeg maand bij ziggo WiFi aangevraagd.  Maar ik ben tot nu die producten of apart van de WiFi niet gekregen?  Wat moet ik doen die van andere WiFi heb ik geannuleerd is ook bijna voorbij. 

5 Reacties 5
Natnael
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Natnael wrote:

 

G4o74pc7gu4sruvlse6g

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Je bedoelt dat  je vorige maand  bij Ziggo een Internet abonnement hebt afgesloten, en hebt gekozen voor de gratis Deco Wifi set?

Was je al klant bij Ziggo of heb je ergens anders een abonnement geannuleerd?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Natnael 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Wil je sneller contact met Ziggo?

Zie de contact mogelijkheden op de contact pagina: https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact 

De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn zodra er iemand beschikbaar is.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

@Natnael wat bedoel je of wat is het probleem?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Natnael 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Wat ontzettend leuk dat je een abonnement bij ons hebt besteld via de MediaMarkt. Je hebt hierbij gebruik gemaakt van de cashback actie van de MediaMarkt. Ik zie dat je gebruik hebt gemaakt van de Overstapservice en de overstap staat gepland op de wensdatum 7 januari 2021. Je ontvangt spoedig een Track en Trace waarmee je de levering van je pakket kunt volgen. Zodra je het pakket hebt ontvangen en aangesloten dan gaat je nieuwe abonnement in. Tot die tijd kun je gebruik blijven maken van de diensten van je oude provider. Zij sluiten jouw diensten pas af op het moment dat je Ziggo abonnement actief is. 
 

Uitgelicht topic