1
Vraag
2
Reacties
gjstroom

Level 4
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Prijsverlaging Film1

Ik heb al al jaren een combi abonnement van Film1 en  Ziggosport (voorheen sport1), daar betaalde ik 24,95 voor.

Onlangs is de prijs van Film1 van 14,95 naar 9,95 verlaagd, maar nu betaal ik 24,90 voor deze combi.

Blijkbaar is de combideal opgeheven en betaal ik nu gewoon de prijs per pakket.

Kortom er is een prijsverlaging maar de al jaren trouwe klant mag hier niet van mee profiteren ?

Jammer dat je hier ook niet over geinformeerd wordt door Ziggo.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hi @gjstroom 

Welkom op de Community! Het klopt inderdaad dat de prijs van Film1 is aangepast. In het geval van de bundel betaal je nu voor deze zenderpakketten het zelfde als wanneer je ze los af zou nemen. We hebben dit aangekondigd op de factuur die je in oktober hebt ontvangen. Ben je al op de hoogte de de Gratis Extra's die je krijgt als je Vodafone en Ziggo combineert. Zo kun je bijvoorbeeld kiezen voor Ziggo Sport Totaal als gratis zenderpakket. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hi @gjstroom 

Welkom op de Community! Het klopt inderdaad dat de prijs van Film1 is aangepast. In het geval van de bundel betaal je nu voor deze zenderpakketten het zelfde als wanneer je ze los af zou nemen. We hebben dit aangekondigd op de factuur die je in oktober hebt ontvangen. Ben je al op de hoogte de de Gratis Extra's die je krijgt als je Vodafone en Ziggo combineert. Zo kun je bijvoorbeeld kiezen voor Ziggo Sport Totaal als gratis zenderpakket. 

gjstroom
Topicstarter
Level 4
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Ik heb de factuur en de bijbehorende mail van oktober er even bij gepakt, daar staat helemaal niets in over wijzigingen. Mocht dat wel het geval zijn dan vind ik dat een vreemde manier van wijzigingen doorgeven, ik kijk vrijwel niet naar de facturen als die bijna iedere maand het zelfde zijn.

Dit staat er op:

Overige abonnementen
Ziggo Digitale TV Van serienummer xxxxx

1 nov-30 nov Film1 en Ziggo Sport Totaal 24,90

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Dat is heel erg gek, want dit hoort op dat factuur wel te staan. Ik kijk graag met je mee. 

Wil je in jouw profiel je adresgegevens invoeren (postcode + huisnummer)? Dan pak ik de factuur erbij!

gjstroom
Topicstarter
Level 4
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Marije Ziggo wrote:

Dat is heel erg gek, want dit hoort op dat factuur wel te staan. Ik kijk graag met je mee. 

Wil je in jouw profiel je adresgegevens invoeren (postcode + huisnummer)? Dan pak ik de factuur erbij!


Gevegens ingevuld.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes
gjstroom wrote:
Marije Ziggo wrote:

Dat is heel erg gek, want dit hoort op dat factuur wel te staan. Ik kijk graag met je mee. 

Wil je in jouw profiel je adresgegevens invoeren (postcode + huisnummer)? Dan pak ik de factuur erbij!


Gevegens ingevuld.

Dank je! Op de factuur van oktober staat rechtsboven dat de prijs van Film 1 omlaag gaat. In de situatie van deze bundel die je hebt, vervalt de bundelkorting nu inderdaad. Oftewel; je betaalt nu hetzelfde als dat je deze twee pakketten los zou afnemen. Het bericht op je factuur is dan wel opvallend en had duidelijker gemoeten, waarvoor excuses.

Wellicht is een andere bundel een optie, zoals deze met Fox Sports Eredivisie. Of zoals Rikst aangeeft; Ziggo Sport Totaal kosteloos als je Vodafone hebt 🙂 

gjstroom
Topicstarter
Level 4
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Alex Ziggo wrote:
gjstroom wrote:
Marije Ziggo wrote:

Dat is heel erg gek, want dit hoort op dat factuur wel te staan. Ik kijk graag met je mee. 

Wil je in jouw profiel je adresgegevens invoeren (postcode + huisnummer)? Dan pak ik de factuur erbij!


Gevegens ingevuld.

Dank je! Op de factuur van oktober staat rechtsboven dat de prijs van Film 1 omlaag gaat. In de situatie van deze bundel die je hebt, vervalt de bundelkorting nu inderdaad. Oftewel; je betaalt nu hetzelfde als dat je deze twee pakketten los zou afnemen. Het bericht op je factuur is dan wel opvallend en had duidelijker gemoeten, waarvoor excuses.

Wellicht is een andere bundel een optie, zoals deze met Fox Sports Eredivisie. Of zoals Rikst aangeeft; Ziggo Sport Totaal kosteloos als je Vodafone hebt 🙂 


Ik zie het nu ook staan, totaal overheen gekeken en zoals ik al aangaf slechte communicatie; hoe moeilijk kan het zijn om iedere Film1 abonnee hier van op de hoogte te stellen via een email ? Over de overname en versobering van het film aanbod is ook niets gecommuniceerd !

Maar goed, leuk dat jullie dan voorstellen gaan doen voor andere bundels, maar wat schiet ik daar mee op ?

Gezien het aanbod van Film1 dermate slecht is sinds het niet meer in handen van Sony is, denk ik dat ik het maar ga opzeggen.

Slechte beurt Ziggo !

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

De communicatie daarover had inderdaad duidelijker gekund, dat ben ik met je eens. Wat betreft de informatievoorziening omtrent de overname was er een hele lange tijd onduidelijkheid, maar is er uiteindelijk gekozen om dit niet te doen. De bundels zijn slechts een suggestie, uiteraard is dat aan jouzelf. Net als een eventuele opzegging, dat kan ik me ook voorstellen. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik het graag!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic