Beantwoord

Overstappen naar een ander pakket. Wat zijn de gevolgen?

  • 12 november 2019
  • 12 Reacties
  • 328x Bekeken

goedemiddag allen

Ik ben nog in het bezit van een oud pakket (alles in 1 basis) waarvan de internetsnelheid niet aangepast kan worden en dit wel graag wil

Op zich geen punt, maar als ik ga upgraden wat gebeurd en dan met mijn huidige (tv) netwerk?

ik heb nog 2 kaarten, een CI+ module en een samsung decoder en eigenlijk wil ik dit zo houden

 

hoor het graag

 

gr

 

rob

icon

Best beantwoord door Gianna Ziggo 13 november 2019, 15:09

Super! Ik ben er gelijk in gedoken! De CI+ module en de Samsung Mediabox kun je gewoon blijven gebruiken als je het pakket omzet. Je kunt maximaal 5 digitale apparaten geactiveerd hebben onder 1 account. De apparaten die jij momenteel gebruikt zijn inmiddels eigendom geworden en blijven gewoon onder je abonnement geactiveerd staan.
Bij de omzetting naar een nieuwe abonnement ontvang je van ons een apparaat in bruikleen (welke dit wordt is afhankelijk van het pakket dat gekozen wordt). 

De situatie was anders geweest als je momenteel al 5 digitale apparaten actief had gehad. Bij de omzetting zou er dan 1 vervallen waarvoor het apparaat in bruikleen dan voor in de plaats komt. 
 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

12 Reacties

Goedemiddag @robfaber66

Allereerst welkom op de Community! :-) Goed dat je ons hebt gevonden met je vraag! 

Begrijpelijk dat je benieuwd bent wat er exact gaan veranderen als je het huidige pakket wijzigt.
Ik kijk graag met je mee! Zou je in je profiel je postcode en huisnummer kunnen aanvullen? Dan kan ik je gegevens erbij pakken en je voorzien van volledige informatie. :-) 

 

Ingevuld👍🏻

Super! Ik ben er gelijk in gedoken! De CI+ module en de Samsung Mediabox kun je gewoon blijven gebruiken als je het pakket omzet. Je kunt maximaal 5 digitale apparaten geactiveerd hebben onder 1 account. De apparaten die jij momenteel gebruikt zijn inmiddels eigendom geworden en blijven gewoon onder je abonnement geactiveerd staan.
Bij de omzetting naar een nieuwe abonnement ontvang je van ons een apparaat in bruikleen (welke dit wordt is afhankelijk van het pakket dat gekozen wordt). 

De situatie was anders geweest als je momenteel al 5 digitale apparaten actief had gehad. Bij de omzetting zou er dan 1 vervallen waarvoor het apparaat in bruikleen dan voor in de plaats komt. 
 

ok, prima, even samenvattend…

ik heb een Ci+ module met een kaart in mijn tv beneden, 1 samsung decoder boven met een kaart en nog een losse module, en deze kaarten en modules blijven actief

Als ik overstap naar een zelf samenstellen pakket blijf ik dit dus houden?

Dus eigenlijk hoeft ik geen apparatuur extra te bestellen bij het overstappen, zie ik dit goed ?

gr

 

Rob

Reputatie 7

Hey @robfaber66 . Klopt! Alles blijft werken. Je krijgt dus enkel nog een extra module/mediabox (afhankelijk van je abonnement) in bruikleen in het abonnement er bij. Maar je huidige spullen blijven dus ook werken ^^. 

Ik heb Ziggo een zelfde vraag gesteld. Wil mijn abonnement overzetten naar 1 van de huidige pakketten. Ook ik heb hardware die voldoet en heb dus geen behoefte aan mediabox en/of CI+ kaartje. Toch wil Ziggo die dan toesturen en belangrijker, mij voor laten betalen.

Slaat nergens op.

Lycke, dank je wel

Kan/moet ik dit via jou regelen of de officiële weg?

ik wil graag het basis tv pakket met losse CI+ module en internet Complete , tv start en vast bellen

 

hoor het graag

gr

Rob Faber

Reputatie 7

Hey @jzw . Wat is de reden dat je je abonnement wilt omzetten naar 1 van de huidige pakketten? :-). Je huidige abonnement komt qua inhoud en prijs overeen met een TV start en Internet Complete abonnement, met als uitzondering dat je nu geen mediabox of CI+ module in bruikleen hebt. Wil je dit wel, dan kan je het uiteraard aanpassen. Het enige wat je dan betaalt is 1 keer 19,95 voor het verzenden/activeren van de CI+ module of mediabox. Maar goed, als je deze niet hoeft, kan je natuurlijk gewoon je abonnement zo laten als het nu is en betaal je geen eenmalige kosten :-). 

Ik wil mijn internetsnelheid verhogen ivm meer verbruikers in het huis

en aangezien er binnen mijn huidige abonnement geen snelheidsverhoging meer mogelijk is

dat is eigenlijk het enige...verder ben ik tevreden met wat ik heb

 

gr

rob

Reputatie 7
Badge +35

*** niet meer relevante info verwijderd ***

Reputatie 7

Ho. De teksten gaan nu door elkaar lopen ;-). 

@robfaber66 . Ik ga je een privébericht sturen voor het aanpassen van je abonnement! 

Prima

 

gr

rob