Rujo

Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

overstap service fail

Nu al sinds Juli bezig om een antwoord te krijgen van Ziggo.
Ik ben overgestapt van KPN maar helaas is de overstap service niet gelukt, dus dubbele rekening.
Gebeld, gemaild, factuur gemaild, online chat gedaan.
Resultaat zo nu toe=0

Hoe moeilijk kan het zijn?
Antwoord binnen 3 dagen, ik weet nog niks.

Een ontevreden nieuwe klant(nog wel)
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Ah, duidelijk! Goed dat KPN nu opgezegd is.
Er is inderdaad een vergoeding aangemaakt, omdat dit onze fout geweest is. De vergoeding bedraagt 115,-. Heel onhandig dat je hierover niet bent geïnformeerd! Ik zie hierover wel een SMS aangemaakt, maar als mobiel nummer 0600000000 opgegeven. Dat schiet natuurlijk niet op. Zo te zien zijn de collega's die deze vergoeding aangevraagd en de collega's die de vergoeding verwerkt hebben, er beide vanuit gegaan dat de andere collega contact op zou nemen. Bij deze dan van mij de bevestiging ^^.

Op dit moment staat er een saldo van 129,47 tegoed op je account (inclusief verrekening van Ziggo Sport). De komende maand zal je abonnementsprijs van dit bedrag worden afgetrokken en de rest ontvang je in de vorm van een terugbetaling op je rekening.

Bekijk in context

29 Reacties 29
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic, nu iets sneller.

Ik leg je probleem bij een Ziggo moderator neer, hier kunnen wij, andere klanten geen antwoord op geven.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je community profiel staan, dan kunnen ze direct de juiste gegevens erbij halen, dit is niet openbaar te zien.
Rujo
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Tja, moderators, klantenservice, online chats, nog steeds niks.
Daarom zet ik het ook hier neer.
Word er moedeloos van
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Rujo wrote:
Tja, moderators, klantenservice, online chats, nog steeds niks.


Die moderators werken alleen tijdens normale kantooruren, geen 24 uur per dag. Als ze in de gelegenheid zijn zal er morgen een reageren.
Rujo
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
OK, bedankt
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Moderators van Ziggo kunnen dieper in de systemen kijken, kunnen veel acties ondernemen, hebben directe lijntjes naar de juiste personen, mocht het nog problematischer zijn en zijn zeer vasthoudend, blijkt uit de resultaten van problemen die zij oppakken en je hebt dan een eigen contactpersoon.
Ik verwacht morgen al een reactie.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Rujo . Welkom hier!
Ik help je heel graag verder. In het systeem zie ik dat je al meermaals contact gehad hebt en er acties zijn ondernomen en vergoedingen zijn aangemaakt. Je begint je topic hier met de tekst "geen antwoord van Ziggo". Wat is op dit moment precies je vraag/probleem nog? ^^
Rujo
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ah, er zijn vergoedingen aangemaakt? Ik heb geen idee namelijk, nooit iets gehoord behalve we lossen het op, binnen 3 werkdagen krijgt u bericht. Nooit iets gehad
Rujo
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En wat betekent dat? Heb nog steeds een aanmaning liggen van Kpn maar deze mensen komen in ieder geval hun woord na. Verder ben ik erachter dat mijn gratis tv pakket, nl. Vodafone + ziggo, dan krijg je een gratis pakket toch? Top Service ziggo! Ik ga weer naar Kpn! Spijt en grote fout dat ik naar ziggo ben gegaan. 3 maanden verder.... Top Service hoor... Niet dus.. Als het kan vandaag weer terug, kan dat? Ik hoor het graag!
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Ik wil je heel graag helpen, Rujo . Maar dan moet ik wel even weten wat er nu precies aan de hand is. Ik snap dat het frustrerend is, maar ik weet niet wat er allemaal gebeurd is en wat er op dit moment nog "open" staat voor oplossing. Kan je voor me op een rijtje zetten wat er nu precies allemaal nog moet gebeuren/fout is?
Rujo
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nogmaals, wat doen of gaan jullie doen aan mijn dubbele rekening?
Waarom stond mijn gratis pakket niet aan?
Arnold1310

Level 14
  • 1006Posts
  • 51Oplossingen
  • 260Likes
Dat zenderpakket wat je krijgt als je Ziggo en Vodafone hebt moet je via Mijn Ziggo zelf aan zetten.
Rujo
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gaat bij kpn automatisch, lijkt mij ook logisch, heb nu mijn gratis pakket 2 of 3 maanden betaald, want ja, moet je zelf aanzetten, wellicht vergeet een klant het, vooral niet melden he
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Heb je geen email gekregen dat het extra pakket actief is?

Ik weet dit niet geheel zeker, mogelijk weet EnergieBoy dit, hij weet veel van de combi Vodafone en Ziggo.
Rujo
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn ziggo kwam ik eerst niet eens in want die stuurde me naar de Vodafone site, tot op heden 0 Emails van Ziggo
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Je krijgt een mail wanneer je een pakket gratis kan aanvragen inderdaad. Echter, er zijn meerdere keuzes qua gratis pakketten. Het ontgaat me hoe (het systeem van) Ziggo zou kunnen weten welk pakket elke klant wil hebben?

Het is een ander verhaal wanneer je al Ziggo en een abonnement op Ziggo Sport Totaal hebt. Wanneer je dan Vodafone neemt, dan wordt Ziggo Sport Totaal automatisch omgezet naar de gratis variant wanneer de checks gedaan zijn. Maar hier is volgens mij nu geen sprake van, aangezien je, als ik het goed begrijp, juist van KPN vast naar Ziggo overgestapt bent.
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi Rujo

Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet. (Vaak gaat dit wel sneller)

Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit Vodafone een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting of 2,50 euro korting (5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten - 2,50 euro korting: Smart abonnementen na Maart 2019).


Deze info is voor jou belangrijk:
Ziggo:

  • Zender pakket en het Veilig Online

In Mijn Ziggo kun je dan ook het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo. Dit pakket heet Movies&Series L (en dus niet XL)

Je kunt dan ook kiezen uit:

  • Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
  • Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
  • Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd

Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/

Als je nu Movies&Series XL hebt aangezet, dan moet je er wel voor zorgen dat je deze weer uit zet. Want dat is een betaalde dienst en als je dat niet wilt dan zet je deze weer uit. Bij gratis pakket krijg je dus de L versie en niet de XL versie!
Rujo
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sinds Juli dus binnen 4 weken? Nee dus, geen gratis pakket, moest ik zelf aanzetten, maar goed, hoe zit het met mijn Kpn factuur? Voor de zoveelste keer... Zucht...
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Ziggo heeft geen inzage in de administratieve systemen van KPN. Dus hoe het daar mee zit? Misschien kunt u duidelijker aangeven wat u daarmee bedoelt?
Rujo
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Misschien kunt u:

A: de eerste vraag van mijn topic lezen
B: de antwoorden lezen
C: mijn ziggo gegevens in het systeem nakijken
😧 de beloofde emails dan wel SMS over mijn zaak eens eindelijk sturen, die ik al maanden geleden gehad zou hebben

Dank u

Uitgelicht topic