1
Vraag
2
Reacties
Lizardo

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overnemen contract in geval van scheiding

Hallo,

 

Als ik een contact overneemt ivm scheiding.

Profiteer ik dan van de lopende acties die er nu zijn bij Ziggo?????

 Mvg

Lizardo

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Welkom hier op de Ziggo Community @Lizardo

Een scheiding is altijd naar! Sterkte! Uiteraard komt bij een scheiding veel kijken, aangezien abonnementen overgenomen moeten worden. Ik zie dat @Jan F. je al een handige pagina heeft toegestuurd met alle informatie over het regelen van een contractovername. Wanneer het contract bij Ziggo wordt overgenomen, dan neem je het abonnement in zijn huidige vorm over. Om die reden kom je dan niet in aanmerking voor de welkomstaanbieding(en). 

Bekijk in context

12 Reacties 12
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Dat vermoed ik niet. Een lopend contract overnemen is geen nieuwe klant worden. 

Hier vindt u meer informatie.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Welkom hier op de Ziggo Community @Lizardo

Een scheiding is altijd naar! Sterkte! Uiteraard komt bij een scheiding veel kijken, aangezien abonnementen overgenomen moeten worden. Ik zie dat @Jan F. je al een handige pagina heeft toegestuurd met alle informatie over het regelen van een contractovername. Wanneer het contract bij Ziggo wordt overgenomen, dan neem je het abonnement in zijn huidige vorm over. Om die reden kom je dan niet in aanmerking voor de welkomstaanbieding(en). 

Lizardo
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Erg jammer ook niet in een form van 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Bij een contractovername is die mogelijkheid er niet @Lizardo. Staat het abonnement op naam van jouw ex-partner en is er geen jaarcontract meer? Dan kan jouw ex-partner het abonnement opzeggen en de bijbehorende apparatuur naar ons retour sturen. Je kunt dan zelf een nieuw abonnement aanvragen op jouw gegevens. Let wel op dat alle gegevens dan afwijkend moeten zijn (persoonlijke gegevens, maar ook betaalgegevens). Je krijgt dan een nieuw abonnement met nieuwe apparatuur. Kies je dan voor een contract van 12 maanden, dan kun je wel profiteren van een welkomstaanbieding. 

Lizardo
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo hoelang duurt het voordat ik een nieuw abonnement kan krijgen als zij het opzegd in tussen tijd. ,?????

 

 

 

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Lizardo wrote:

Hallo hoelang duurt het voordat ik een nieuw abonnement kan krijgen als zij het opzegd in tussen tijd. ,?????

 

 

 

Daar staat een termijn van 6 maanden voor.

Lizardo
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik dank jullie voor alle reactie's en mee denken, 

Het word toch maar overnemen lijkt me nu het beste, 

 

Blijf het appart vinden als je abonnement opzegd er 1 maand opzegtermijn op staat,  maar om mee te kunnen doen , met de acties die er nu lopen, als je nieuw klant word met zelfde adres, er een termijn staat van 6 maanden. 

Houd het dan ook in dat ik maandelijks kan opzeggen ???? Als ik het overneem.....

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Lizardo wrote:

 

Houd het dan ook in dat ik maandelijks kan opzeggen ???? Als ik het overneem.....

Als dat met het oude contract kan, ja.

Verwijderd account
Niet van toepassing

Ik heb van een moderator gehoord dat er geen 6 maanden wachttijd is wanneer je je aanmeldt als nieuwe klant onder andere naam en bijvoorbeeld rekeningnummer

stevienieuw

Level 9
  • 352Posts
  • 7Oplossingen
  • 69Likes
vergetenzoon wrote:

Ik heb van een moderator gehoord dat er geen 6 maanden wachttijd is wanneer je je aanmeldt als nieuwe klant onder andere naam en bijvoorbeeld rekeningnummer


Dat lijkt mij ook. Voor hetzelfde geld ben je een nieuwe bewoner op dat adres. Als er geen zichtbare connectie is tussen het vorige abonnement en het huidige is er naar mijn mening niets aan de hand. Je zit als nieuwe klant natuurlijk wel weer aan vaste contractsduur vast van meestal een jaar.

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Het kan zo. Desnoods 1 x per jaar. Zorg er bij voorbaat voor dat je geen Ziggo Email address gaat gebruiken.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hoi @Lizardo, goedemorgen!

Graag haal ik nog wat onduidelijkheid weg! @stevienieuw en @vergetenzoon hebben gelijk. Anders zou een nieuwe bewoner op een adres ook niet zomaar een pakket kunnen bestellen. Stel jouw ex-partner zegt het abonnement op per 31 januari 2020, dan kan jij als nieuwe klant een abonnement aanvragen per 1 februari 2020. Van belang is wel dat jouw ex-partner contractvrij is en het abonnement dus daadwerkelijk kan opzeggen. Er moet ook geen zichtbare connectie zijn (persoonlijke gegevens, betaalgegevens). Je krijgt dan een nieuw abonnement met nieuwe apparatuur. Kies je dan voor een contract van 12 maanden, dan kun je wel profiteren van een welkomstaanbieding. 

De termijn van 6 maanden geldt alleen als je het abonnement opzegt en vervolgens op dezelfde naam en rekeninggegevens een nieuw abonnement aanvraagt. Dit om te voorkomen dat klanten hun abonnement opzeggen en direct weer een nieuw abonnement aanvragen om zo gebruik te maken van de korting. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic