Verwijderd account
Niet van toepassing

Zit effe te zappen vanavond zie ik op kanaal 129 en 798 Outtv voorbij komen is deze gratis vandaag of is er iets anders aan hand. Ik heb geen Movies Series XL alleen de standaard versie Movies Series. Zie op de zenderoverzicht 799 geen gratis zender staan weet overigens dat Ziggo hier is mee gestopt. Heeft het met de Emmyawards te maken?. Wie weet het. Weet jij er iets van @Be rt of andere mensen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Dave- En onder Movies en Series XL, maar dat staat er niet bij in de zenderlijst, vandaar dat ik schreef: niet geheel duidelijk.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Hans.W Ik heb geen idee waar OUTTV precies onder valt en waarom het nu open te zien is, het is in het zenderoverzicht ook niet geheel duidelijk.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

OutTV valt onder Zender Pakket Gay en Lifestyle

 

Kanaal 129 is gewoon uitzend kanaal en je hebt 798 dat is een extra Zender Pakket betaal pakket.

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Dave- En onder Movies en Series XL, maar dat staat er niet bij in de zenderlijst, vandaar dat ik schreef: niet geheel duidelijk.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Bij movies en series niet gekeken maar inderdaad onduidelijk ja.

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

@Be rt @Dave- Oke heb geen extra betaalpakket vroeg me alleen af waarom kanaal 129 en 798 open stonden. Zie nu net dat beide weer op slot staan. Heeft vast met de Emmyawards te maken gehad jammer dat daar niet duidelijk van wie dan ook gecommuniceerd is.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Ik zou het niet weten, Emmy awards of een foutje van Ziggo het zou voor ons een raadsel zijn.

We dachten dat je abonnement had, maar gewoon even nieuwsgierig waarom kanaal open stond, ook weer iets geleerd 

usdream

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn postcode en huisnr zijn ** verwijderd door moderator ivm privacy**

Ik hoop dat het opgelost word ziggo denkt er heel makkelijk over

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@usdream Deel je privégegevens niet op een openbaar forum, iedereen kan er mee aan de haal gaan.

En waar heb je het nu over?
Want één dag een open kanaal waar je niet voor hoeft te betalen hoeft toch niet opgelost te worden?

Daar gaat het over in dit topic.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@usdream Mark van Ziggo schreef in je eigen topic: https://community.ziggo.nl/community-archief-226/casten-63012

 

Zie ook de update van mijn collega Alex in dit topic: Ziggo GO app ziet chromecast maar: Er is een fout opgetreden. Hierdoor kunnen we de video niet strea... 

Alex Ziggo wrote:
Alex Ziggo schreef:

Goedemorgen allen,

Dit topic is in korte tijd snel volgelopen en er gaat duidelijk iets mis met het casten van Ziggo GO naar de Chromecast. Het probleem is bekend en we onderzoeken op dit moment hoe het komt en uiteraard hopen we dit spoedig op te lossen! Zodra er meer informatie over bekend is, laat ik het weten.

Uitgelicht topic