Beantwoord

Oude mediabox staat nog in Mijn Ziggo

• 8 november 2019
  • 7 Reacties
  • 156x Bekeken

Reputatie 7
Badge +17

Door ingebruikname van de mediabox Next, de oude mediabox XL op 22 mei 2019 ter post bezorgd. Deze is op 23 mei 2019 bezorgd bij Ziggo in Venray volgens track and trace,

De mediabox XL staat echter na 5 maanden nog steeds vermeld in Mijn Ziggo. Is er iets fout gegaan of loopt de administratie achter?

Graag zou ik voor mijn gemoedsrust willen dat de vermelding in Mijn Ziggo wordt aangepast.

Het bewijs van ter postbezorging is in mijn bezit.

icon

Best beantwoord door Mark Ziggo 11 november 2019, 15:41

Hey KBX458, ik zie niets vreemds in jouw Mijn Ziggo account, onder Producten - Televisie staat jouw Next en 1 losse smartcard.

Log je wel in met de juiste gebruikersnaam? Misschien handig om dat verder via privéberichten te bespreken.

Bekijk origineel

7 Reacties

Reputatie 6
Badge +1

Dat de administratie bij Ziggo achterloopt is een feit. Echter dat na 5 maanden dit nog niet is aangepast is wel een beetje overdreven. Hier zal een moderator naar moeten kijken. Die zal hier vandaag of morgen wel op reageren om e.e.a  aan te passen. Maar dat zal je waarschijnlijk zelf ook wel weten.

Reputatie 7

Hey KBX458, ik zie niets vreemds in jouw Mijn Ziggo account, onder Producten - Televisie staat jouw Next en 1 losse smartcard.

Log je wel in met de juiste gebruikersnaam? Misschien handig om dat verder via privéberichten te bespreken.

Reputatie 7
Badge +17

PB gestuurd. @Mark Ziggo 

Reputatie 7
Badge +17

Alles is tot volle tevredenheid afgehandeld @Mark Ziggo .:blush:

Ik zie bij mijn gegevens ook nog een mediabox staan die ik maanden geleden al terug heb gestuurd . ( bewijs postnl heb ik hier ).

Wel eens vaker hier aangegeven maar zie hem ook nog steeds staan in mijn Ziggo.

Ik heb een nextbox en een smartcard en verder nog een ci module die ik zelf in de winkel heb gekocht maar verder niks.

Reputatie 7

Ik zie bij mijn gegevens ook nog een mediabox staan die ik maanden geleden al terug heb gestuurd . ( bewijs postnl heb ik hier ).

Wel eens vaker hier aangegeven maar zie hem ook nog steeds staan in mijn Ziggo.

Ik heb een nextbox en een smartcard en verder nog een ci module die ik zelf in de winkel heb gekocht maar verder niks.

Volgens mij staat bij jou alles goed @snuggles123, een Mediabox Next (met echt serienummer en fictief smartcardnummer) en een losse smartcard (met fictief serienummer en echt smartcardnummer). Het plaatje bij die tweede staan verschillende mediaboxen op afgebeeld en er staat “Type: Mediabox of CI+ Module”, terwijl het eigenlijk alleen de registratie is van de smartcard.

Hallo Mark,

Bedankt voor het uitzoeken , ik dacht dat het een serienummer van mijn oude mediabox xl was maar dat klopt dus niet :-)

Case closed.

Reageer